****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2014. január 15., szerda

Kávészemek a falon - egy lakberendező otthona


Pintér Mónika jól bánik a színekkel, nem véletlenül, hiszen lakberendező. Kedveli a vidéki stílust, ezért is követi a Hungarian Provence-t. Pár levélváltás után örülök, hogy Ő is megmutatja otthonát, mely igazán hangulatosra sikeredett. Egyszóval, itt a helye, az oldalon. Még valami, a kávaszemeket a falra szabadalmaztatni kellene. :-) 

***

Mónika: 

"Szerencsés dolog, amikor az ember megalkuvás nélkül alakíthatja otthonát. Így történt ez a saját családi házunk építésénél, melynél egy barátom segített a tervezésnél úgy, hogy maximálisan figyelembe vette az elképzeléseimet és ötleteimet.
Lakásunk berendezésének egy részét saját tervezésű vagy éppen saját készítésű bútorok teszik egyedivé. Nagyon közel állnak hozzám a természetes dolgok, ezért ezeket előszeretettel alkalmaztam.
A házba északi oldalról nyílik a bejárati ajtó, így egyértelmű volt, hogy szükség van szélfogóra. Szerettem volna, ha ez a helyiség tükrözi a ház belső stílusát. Ezért próbáltam barátságossá tenni. Kávészemek segítségével virágmintát hoztam létre, mely angol tapéta hatását keltik.





Beljebb érve egy folyosó vezet az emeletre és innen nyílik a nappali is, mely egy légtérben van az étkezővel és konyhával. Az eltérő funkciójú tereket burkolatváltással és fal színeinek megváltoztatásával érzékeltettem.
Nappali és étkező különlegessége a cserépkályha, mely funkciója mellett esztétikai látvány is. Továbbá ülőalkalmatosság, mely cipő le- és felvételnél igen hasznos.







Különleges és egyedi megoldás a konyhapult magvakkal és tésztákkal való díszítése, melyet megálmodtam, öcsém, aki asztalos pedig megvalósította.





Meghökkentő lehet, hogy az ülőgarnitúra fölött lévő, eredetileg tárolásra szánt kosarakra, melyet így megfosztottam funkciójától és polcrendszert építettem belőle, került a direkt világítás.





A fürdőszoba északi fekvésű, ezért fontosnak tartottam a napfény becsempészését. Ehhez narancssárga kiegészítőket használtam.
Pisztácia héjának a segítségével készítettem bordűrt, ami különlegessé varázsolja ezt a helyiséget.





A gyerekszobáknál figyelembe vettem, hogy milyen színvilágban érzik jól magukat a lányok, ennek megfelelően alakítottam ki a szobákat.




 Saját tervezésű íróasztal.



Nagyon szeretnek nálam időzni a barátok is, mert igen jól érzik magukat ebben a környezetben. Azt hiszem sikerült egy meghitt, barátságos otthont kialakítanom, ami tükrözi az egyéniségemet is."





Fotók: Berényi János Szép Lak főszerkesztője


Nincsenek megjegyzések: