****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. február 29., szerda

Provence-i hangulatú este - a találkozó képekkel



"Csukd be a szemed, és a világ olyanná válik, amilyenné akarod."

Beteljesült bizony, bizony, remek hangulatban, szombat este. Örülök, hogy alkalmam nyílt újabb olvasókat megismerni.
Stílusos helyen, remek francia ételek és persze Ti, akik ott voltatok.




A férjem és én már délután a  helyszínen voltunk. Készülődtünk, beszélgettünk, nevetgéltünk a helyiekkel :-), és ez pont így volt jó.



Délutáni félhomályban az Il Pittore.




Volt időnk megnézni az étterem elejében található delikátesz boltot.


Előkóstolás levendulás szörp ügyben. :-)




Köszönőajándék álá Hungarian Provence.



Nagyon vártuk a vendégeket.



Stílusos levendulás pezsgő, mint welcome drink.






Volt, aki nem talált szavakat a menüre, köztük voltam én is :-) A finom és az isteni túl egyszerű szó lett volna. Minden tökéletes volt. Íme az éltlap, amit Zsuzsi álmodott meg.



Köszönöm Zsuzsinak és Győzőnek, továbbá Katának és Majának itt is, és megegyszer.
A barátoknak és az olvasóknak pedig, hogy eljöttek.












A kvízjáték nagy siker volt, íme a levendulás csomag, amit Borókás Gabi ajánlott fel.


A nyertes 7-es asztal, akik rendkívül jószívűek voltak, és megosztották az ajándékot a többiekkel. Itt épp Gabi adja át nekik a nyereményt.


Az est többi része beszélgetéssel, sok-sok nevetéssel telt és, ha a ízlelőbimbók már elfelejtették a finom francia ételeket, akkor újból meglátogattuk a svédasztalt. Minden szuper volt.


Végezetül szeretném tudatni Veletek, hogy körvonalazódik egy újabb találkozó. Teljesen más lesz mint a két eddigi. Neki is álltam szervezkedni. Nem fogok unatkozni, jó móka lesz, már a szervezés is. De én szeretem ezt csinálni. Amint közölhetőek a részletek azonnal jelentkezem. :-)





Nincsenek megjegyzések: