****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. február 15., kedd

A bor titka- borversek c. könyv Azurák Mihálytól



Ahogy azt tegnap ígértem, a mai napra íme egy vers a könyvből. Én ezt választottam, ez az én kedvencem a 17 oldalról.






A bor titka

Hogy értheti titkát, ki a bort nem issza,
Ki még gyümölcsét is szájától taszítja?
Mesélek róla, bár titka sok rejtelem,
A bor szőlője csak tündérkertben terem.

Ott túl a nagy hegyen, a másik hegy alján,
Szőlőskert díszeleg napsütötte lankán.
Vesszőiről ősszel édes fürtöt szednek, 
Tündérek csókolnak rajta minden szemet.

Ettől lesz a bor oly illatos, fenséges,
Embert részegítő, tüzes, reménységes.
S ha szomjadat oltod kulacsra tapadva,
Ezernyi tündércsók repül az ajkadra. 



Azurák Mihály fia Azurák Csabáék világos otthonáról itt olvashatsz:

http://hungarianprovence.blogspot.com/2011/02/szereti-ami-korulveszi-azurak-csabaek.html 


A link alatt és az interjú végén a könyvet is megnyerheted.




1 megjegyzés:

Noemi írta...

Én már versenybe szálltam ezért a könyvért, és most, hogy olvashattam egy verset belőle, csak nőtt a vágy az iránt, hogy megnyerjem!Remélem, lesz esélyem a jelentkezők között!Köszönöm, hogy játszhatok!
Noémi