****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2013. március 25., hétfő

Levendulás szívdobbanás - JÁTÉK


A soron következő közös játékban ezen a héten fogadjátok szeretettel Noémit, akié az Én kis világom, mely maga a textil mennyország. Jelmondata: Megálmodtad ... megtaláltad textilből és levendulából.

Noémi szintúgy a levendula szerelmese, mint én és Te kedves olvasó.

Nézzük is meg mit hozott Nektek. 


Egy szerencsés Hungarian Provence olvasó levendulával töltött illatos szívecskét (11 cm nagyságú) tudhat majd magáénak.  




Nem kell mást tenned, mint a Hungarian Provence Facebook oldalán ezen fotó alá odaírni, hogy Neked megdobogtatta-e eme levendulás szívecske a szívedet.  

Ha nem akarsz Facebookon írni, akkor itt teheted meg a megjegyzés mezőben. 


Még több érdekes textilcsodát és levendulás portékát Noémitől itt találsz:


Noémi minden új követőt szívesen fogad, ha tetszik az oldala ne habozz ....

:-)

A játék 03.25-től tart 03.31-ig.


**


A nyertesünk Kobolák Ildikó. Gratulálunk. :-)




21 megjegyzés:

Névtelen írta...

Imádom!.....
Mindent,ami levendula! :-)

Üdv:Nikó És Jana Tóth

agomama írta...

Szép jó reggelt és mosolygós, vidám napot kívánok .:)
Minden ami levendula ! Imádom!!!!

Ágnes Napocska Ambrus

Névtelen írta...

Sziasztok, jó reggelt!
Kedvenc virágom a levendula, úgyhogy a válaszom :igen!!
Üdvözlettel: Dömötör Annamária

Barbi írta...

Örülnék én is a egy Noémi által készített levendulás kincsnek! :)

Tipitá írta...

Ismétlem az előttem szólókat: szeretem a levendulát, mindent, ami levendula! (Már jó nagyok a sajátjaim.)
Szennai-Nagy Erika

Névtelen írta...

Szép napot!
Imádok mindent ami levendulás,úgyhogy még szép,hogy megdobbant a szívem. :)
Üdvözlettel:Virovecz Judit

Erika írta...

Imádom a levendulát :-)

Erika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Bacu írta...

Csodaszép... az én szivem megdobogtatta, de főleg a nővéremét dobogtotná meg :)

Kata írta...

Nekem is nagyon tetszik a szivecske, szeretek mindent ami levendulával kapcsolatos. üdv: Nagy K Anita

Natália írta...

Átmásolom ide, amit a face-en is írtam: Imádom a levendula minden formáját... Az illatát, a virágját, a levendulazselét, amit tavaly raktam el először... (és most mindjárt eszem is belőle egy-két kanálkával, ha már így eszembe jutott )

mano írta...

Persze, hogy igen! Gyengém minden, ami levendulás!
Némethné Emese

Névtelen írta...

Szívem levenduláért repes...
Nagy Renáta

Eleonóra írta...

Én is nagyon szeretem a levendulát és a levendulás holmikat!
Bekényi Eleonóra

Erika írta...

Szeretem Noémi termékeit nézegetni, mert gyönyörűek egytől-egyig. A levendula meg ráadás. :)

Névtelen írta...

Bárcsak beszippanthatnám az illatát...nagyon szép a szív:) Diána

orsimaya írta...

Igen :) nagyon szeretem a levendulát, és a levendula mintás dolgokat :)
Molnár Orsolya

Sophie Helmer írta...

Nekem meg! Egy hasonlót már ajándékoztam Anyunak, ha ezt én nyerném, nekem is lenne :D

gitmargit írta...

Nagggyon tetszik!

Gitmargit

Unknown írta...

Kár, hogy én nem tudok ilyen szépségeset csinálni, így inkább játszom, hogy legyen nekem is! :)

Sakura írta...

Szuper, meseszép ez a szivecske! Ezer köszönet!!!