****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. január 27., csütörtök

Keresd a mosogatót! Egy bájos loft lakás / Look for the sink! A charming loft flat





Bohém, egyedi, élhető. És tényleg, a képek között keresd majd a konyhai mosogatót.

Én még nem láttam olyat, soha.-)


Egyszóval OTTHON TÚRÁRA fel!




Jó, jó Krisztina, de mi is az a loft? ... Kérdezhetik sokan.


Akkor nézzük.


A loft lehet felső szinten vagy padláson, de mindenképp közvetlenül a tető alatt. Alternatívaként, tetőtéri lakásból is lehet loft, amelynek nagy, nyitott tere van. Otthon funkcióként.

A loft lakások általában ex ipari épületek vagy raktárakból kialakított, élhető otthonok. Eredetileg népszerű művészek éltek ilyen helyeken, ahol nagy volt a tér, és egybe volt az otthon a műteremmel.

Szóval az ilyen gazdaságilag már nem életképes ipari és kereskedelmi épületekből, padlásterekből lehet ipari, kereskedelmi, élet/munka loft jellegű lakás. Sok fajtája van.



Íme egy, sok-sok képpel.


Bicikli tároló a plafonon. Régi stílusú nagy ajtó és széksor egy moziból.



 A padló eredeti, régi darab. És hopp egy kis ipari antik. Egy írógép szerkezet.


A régi aktatároló elválasztja a teret.



Ebédlő. Rusztikus tégla fal, óriás ablakokkal.










A mosogató. Absz. ipari antik. Egy élmény lehet vele ....



Konyha magas pulttal. A szoba felől nem is látszik.


Sütő alá retro.



Nappali.



Látszó csövek a falon.




Vendég fürdő és wc.


Háló.






Arányok, bohém érzés.



Fürdőszoba.




Dolgozó "sarok"








Te még milyen részletet fedezel fel a lakásban, ami tetszik?




 





 

4 megjegyzés:

Adelke írta...

hibátlan. mindig is rajongtam a nagy ablakokért, úgyhogy ez a lakás álmaim netovábbja... mondjuk az aktatároló nekem kicsit sok, de a többi jöhet. a tűzhely igazi extra...

Barbi írta...

Én is imádom amikor a régi és a modern találkozik! Tényleg óriási (minden értelemben) a mosogató! :D
Hoztam Neked két díjat is! :)
Üdv: B

Daffodil írta...

Nem tudnék ilyenben élni...

Gigike írta...

Nekem tetszik ez is nagyon!!