****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. október 1., péntek

Macis emlékek ... / Teddy bears memories ...



Nem hittem volna, hogy ezzel a macis játékkal és a Játékváros interjúval ennyire beletalálok pár ember szívébe.-)) Nem csak a megfejtések kezdtek el záporozni a mail címemre, de a történetek is.

Hiába, egy-egy régi tárgy, emlék vagy játék nagy kincs és sok-sok emlék köthető hozzá. Ezt ki ne szeretné... nemigaz?

Íme itt kettő rövid kis memo:


1.   Kinga:

"... a saját játékmackóm, aki ugyan nem olyan híres, mint a fenti társai, de nekem mégis ő a leghíresebb. Pedig szegénynek még neve sincs, csak ennyi: a "Macim".

Igaz kicsit megviselte már az idő, ütött-kopott szegénykém, de nem is csoda, hiszen egy idős velem, és idén tölti a 26. évét. Meg is látszik rajta az idő, meg az igénybevétel: kis koromban mindenhova cibáltam magammal, a bal szeme leesett, mert beleakadt egy kerítésbe, az orra sincs már meg, mert leharapta a mamám kutyája, amikor 4 éves voltam és a bundája is kopottas. De nekem azért mégis ő a leg-leg-leg, akit még mindig őrzök, bár mostanában elkezdtem érte aggódni: a hétvégén láttunk egy riportot a játékmackókról, ahol azt mondták, hogy ezeknek a kedvenc játékmaciknak az átlag életkora 27 év... hát remélem, hogy az enyémnek van még legalább egy 10-15 éve hátra, mert nagyon szeretném, ha majd a gyerekem is játszhatna vele."




(A fotó Kingáé, én csak szerkesztettem.Kingával egyébként hamarosan interjút is olvashattok, mert érdekes és kreatív szakmája van, sőt nagyon érdekes személyiség is.)


2. Anita:

"Képzeld nekem is megvan az első mackóm és a férjemnek is. Gergő fiam ágyaban is mindig ott az öve, és mindenhova jön velünk, ha nem alszunk otthon. Ja, és Nyinyi a neve. :-) Amikor még nem tudott beszélni így nevezte el. Anna lányomnak meg festő-mackója van. Mi más ?:-)

Ja, ez a gyönyörűség meg persze kellene a kollekcióhoz (kb.50 drabos), ugyhogy bejelentkeztem érte. :-) "


3. Erika

Úgy láttam, hogy más is leírta, így hát már én is merészelem!!!


Ő számomra a mackók királya!!!
A neve Naffejű Okos Tóni!!!
Egy nagyon csodálatos emberke készítette és volt szerencsém a sok Naffejű Mackónép rajongó közül pont nekem megnyerni őt!!!!
Azóta is hihetelenül szeretem, mindenhová visszük őt magukkal!







A macis nyereményjátékról még többet itt:




Nincsenek megjegyzések: