****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2009. november 16., hétfő

Színház az egész ... 7vége / All the weekend was ... a theatre







Imádom a színházat (is). Már több, mint 10 éve járok, többnyire édesanyámmal.



Szombaton Pécsen pletykálkodtunk, a Pletykák c. vígjátékot néztük meg, vasárnap pedig a zenés Padlás(on) jártuk Kaposváron.


A Pletykák: http://media.pnsz.hu/pressroom/pletykak_leporello.pdf , ez egy Neil Simon darab. Nagyon szeretem a vígjátékait, mert tényleg megnevettet. A poénok jók, a nevetés garantált és a csattanó is a végén. A díszlet egyszerű, de itt nem is ez a lényeg. A színészek játéka fergeteges. Délutánra ez igazi felüdülés volt. Nagyon jól éreztük magunkat.


Kicsit utána is kerestem Neil Simonnak a neten. Láttam, hogy írt forgatókönyveket is, megtudtam, hogy még ma is él.



A Padlás: http://www.csiky.hu/eloadas/eloadas/A_padlas , Presser és Sz.Dusán híres musicele. Bevallom őszintén nekem túl mesés volt, viszont a színészek nagyon jól játszottak. A díszlet is klassz volt.






Nincsenek megjegyzések: