****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2009. szeptember 10., csütörtök

Nyaralás élménybeszámoló 2 rész / Holiday report part 2.

SZÁLLÁS / ACCOMMODATION

Mit írjak? Bajban vagyok, nem azért mert nincs mit, pont azért mert kisregényt tudnék írni.

A nyaralás és a szállás apropója, hogy augusztus 27-én volt a házassági évfordulónk, és szeptember elején voltunk anno nászúton is. Így a legjobb választás volt a Villa Fiore (anno Gubacsi malom). A neten találtam rájuk. A két házigazda Zsuzsi és Győző nagyon aranyos emberek, mintha nem is vendéglátók lennének. Mi elsőre megtaláltuk a közös nevezőt velük, hisz egy az érdeklődési körünk: a lakberendezés, na és Olaszország meg Provence. Nem beszélve Dióról, az egy éves kan vizsláról.

A hely a nyugalom szigete. Sehol egy szomszéd. Régen a ház egy része malomként működött (Gubacsi malom) ezt vették meg a házigazdák és újították fel plusz építettek hozzá. Az eredmény fantasztikus lett. Nem is néztek engem hülyének, hisz mindnet lefotóztam. Győző látva izgatottságomat, a többi szobát is megmutatta nekünk. A képek magukért beszélnek. A ház stílusa természetesen toscan és a provance keveréke. Állandóan andalító, lágy zene szól, egyértelműen olasz és francia egyaránt. És azok a vacsorák…. Zsuzsi isteni szakácsnő. Az olasz ételek mestere. A tv paprikában a helye! Mi két este ettünk ott, a menü: francia hagymaleves volt gomolyasajttal, és pestos spagetti. Legalábbis mi ezt választottuk. Másik este meg sűrű pardicsomleves és egy igazi 5 csillagos édesség gesztenyehab szilvával.

Első nap az érkezés után, kedvenc újságomat is felfedeztem az Art& Decorationt. Leülve egy pohár fehérborral a téli kertbe, lapozgattam és abszolult Provenceban éreztem magam.
A ház, a villa igazi magyar Provence és igazi home sweet home. Zsuzsi és Győző a lakbert és az ötleteket lakber újságokból és helyi olasz és provencei házakból kölcsönözte, vagy leste el.
Öröm volt. Jövőre találkozunk.



Padlóban a jel. Fiore = virág.


Recepciós pult egyik részlete.





Rosso = vörös szoba volt a mi szálláshelyünk. Minden szobának külön színe van és külön stílusa is.





Téli kert.

A villa kivülről.




Nincsenek megjegyzések: