****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. július 12., kedd

Kincsek és egyéb (Balaton)

A balatoni utazás utolsó tematikája következik. Inkább képriport formájában.





Gyulakeszi (Tapolca mellett) Csigó malom. Itt is jártunk.
El sem lehet téveszteni, hisz a kerítésen lévő székek és egyéb régiségek hívogatják az utazót.



Több részből áll a volt malom és udvara. Az egyik melléképületben, ami nem is tudom hány ezer négyzetméter, olcsóbb régi darabok kaphatóak. Elrendezésük tematikus. Van 1000Ft-os sarok, bútorok, porcelánok, könyvek, csecse-becsék és sok más..... Fura belépni ebbe a nagy csarnokba. A szemed csak jár körbe-körbe, a tenyered meg már viszket. Érzed a zsákmányt. Itt valamit tuti találsz és vásárolsz.

Kint az udvaron fedett helyen szintén ősi bútorokat találni,amik várják gazdájukat.




A főépületben drágább és értékes antikvitások, régiségek kaptak helyet. Még régi ruhákat is találni. Érdekes, hogy szerintem több, mint egy órát is eltöltöttünk itt. A férjemnek is tetszett. Mindent alaposan szemrevételeztünk.







Persze a gépemmel kattintgattam jó sokat. Bizonyíték is van.-)


******

Hol járunk? Kérdem én Tőletek. Ebből a két képből kitaláljátok?

Naná, hogy ez a Villa Fiore.-)

Abban a kevés pár napban, amit a Balaton-felvidéken töltöttünk, volt idő arra, hogy meglátogassuk a régi ismerősöket is, Zsuzsiékat.





A tavat még nem láttam, nagyon jóra sikeredett. Nagy gratula érte. Lőttem is róla egy képet, na meg egy még szuperebbet Zsuzsiról. Épp a konyhában készítette nekünk a kávét és a limonádét. Nézzétek csak....



Hát nem tündéri ezen a képen a mi Zsuzsink.

******



Már itthoni kép, a nagy szerzeménnyel a tapolcai garázsvásárról. Tudjátok, az én kis bőröndjeim, melynek harmadik darabja Natiéknál van. A legjobb helyen.-)




Gyönyörű kávéskészletet kaptam Natiéktól. Éljen a romantika!



Így a végére azt mondom, a Balatonfelvidék bármikor: télen-nyáron a legjobb úticél, és a legszebb hely. Garantáltan sok élménnyel gazdagodhatsz.










1 megjegyzés:

Gigike írta...

Kincsesbánya......de sajnálom ám ilyenkor(is) ,hogy messze lakom a Balatontól.... :)