****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. április 19., kedd

LOGÓzzunk tovább - változások!

Az van, hogy többen jelezték, hogy küldenének még logókat. Én ennek csak örülök.-) Mivel a változtatás joga fenntartható a következő képpen döntöttem.


1. Április 21. (csüt. 20:00ig) lehet még küldeni LOGÓ terveket a provence@citromail.hu címre. Általam felajánlott különdíjért megy a harc. (fotó holnap)

2. Ma elkezdem, .. ami nem logó kategória ... különválogatni. Szintén általam felajánlott nyereményért. (fotó holnap) (értesítés holnap)
 
 
 
 

*******



MI A LOGÓ?


Egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jel. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve a tájékozódást.  

A logó lehet egy szöveges felirat, a szolgáltatás vagy cég neve, akár szlogennel, vagy tartozhat hozzá valamilyen grafikai ábra, embléma is. Utóbbi esetben magát az ábrát használhatják önmagában is, a nevet elhagyva, hiszen egy kellően bejáratott, ismertté tett márkajelzés a cég nevének feltüntetése nélkül is egyértelműen jelölhet, például a közismert Adidas (három levél).fontos a stilizált megjelenítés, a kevéssé bonyolult, így jobban megjegyezhető és felismerhető formák. Tévhit, hogy feltétlenül a tevékenységet kell ábrázolnia a logó grafikájának, hisz ez sokszor túl bonyolult, és akár lehetetlen is. Azonkívül, mivel sok azonos profilú cég létezik, nem is kívánatos, hisz ezek között sok hasonlóság adódna, és ezért épp a logó legfőbb kritériuma tűnik el: az egyértelmű megkülönböztetés. A lényeg, hogy akár teljesen stilizált, nonfiguratív formákat alkalmazva valamilyen egyedi jelzés jöjjön létre.


 
 
from: Wikipedia






  

2 megjegyzés:

éva írta...

Én is olvastam a fészen a logóval kapcsolatos irásokat de tudomásul kell venni,hogy a logó az cégjelzés egy fejléces papiron vagy egy terméken. A blogon nem igazán használnak ilyeneket fejlécként vagyis nem ebben a formába. Lehet egy szép fejléc logóval ellátva. Azért ideírom,hogy nem a nyereményért indultam hanem a kihivásért mert van egy ilyen blogom és hajtott a kiváncsiság. Majd csinálok logót de játékon kivül.Tetszik a játék és látom küzdenek a többiek:)

Krisztina írta...

Köszi Éva. És a nevezést is. Én sosem írtam, hogy esetleg fejlécnek lenne a logó.