****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. április 22., péntek

LOGÓZZ nyertesek I. -II. rész

Kedves Olvasók!



Tegnap este (2011.04.07.)  lezárult a Last minute Logók like-ja is. Köszönöm a részvételt. A nyertes 43 like-al:




Mátrai Mónika & Magyar Márk. Gratulálunk nekik!




A LIKE nyertes pedig:





Dezső Csilla. Gratulálunk neki is! Övé a házszám.



******



Kedves Olvasók!


Ma 10:30 perckor megtörtént az összesítés a LOGÓZZ játékban. Április 1-én erre hívtam fel Olvasóim figyelmét: Tervezz logót a Hungarian Provence blognak!
Természetesen nyereményért ment a „harc” , amit a blog főszponzora a Boróka Otthonbolt ajánlott fel.

Mindegy volt, hogy valaki profi vagy amatőr, akinek volt kedve és ideje, belevágott. Összesen 36 pályamű érkezett. Volt, aki többet is küldött. Eleinte féltem, hisz az első egy pár nap szinte semmi nem érkezett az email fiókomba. Persze, én kis butus, hisz idő kellett … Nektek. Aztán elkezdtek jönni a képek, és minden egyes munkánál megdobbant a szívem. Jóleső érzés járta át testem. (Elérzékenyülős típus vagyok és romantikus. Nem tagadom, vállalom.) Miért? Azért, mert ténylegesen foglalkozott az adott illető a feladattal. Hisz lehetett volna ez az egész kis játék kudarc (is). De nem lett. A Facebookon és privátban szintén kaptam a jókívánságokat az ötlet és a résztvevők miatt is. Bizony. Szerintem itt nem engem kell dicsérni, hanem a résztvevőket. Akkor ezt meg beszéltem magammal.-)

Aztán, a logók között akadt pár hangulatkép. Ezzel sem volt baj, Krisztina (azaz én) kitalálta, hogy akkor legyen egy hangulatkép szekció is, külön, általam felajánlott jelképes ajándékért.
Többen a saját munkájukat is like-olták, ezt nyílván én levontam a likeok számából. Betudom az izgalomnak és tudom semmi hátsó szándék nem volt mögötte.-)

Az érdeklődést az is mutatja, hogy amikor április 13-án lejárt a határidő, többen írták, hogy igaz kicsúsztak, de küldenének még logót. Akkor döntöttem a last minute logó kategória mellett, általam felajánlott nyereményért. Ezeket a Facebookon a LOGÓZZ –játék és szavazás mappában találjátok (a 38-as képtől kezdődik., a 3-37 képekre szavazni = likeolni nem lehet már.) VAGY a Last minute logók mappában. Szavazni április 27-én 20:00ig lehet. A múltkori és a mostani like-olók közül egy valakié lesz a házszám/ vagy lakás ajtó szám.
Végezetül, köszönöm szépen a részvételt. Szívem szerint mindenkinek adnék ajándékot.-) Ettől függetlenül nekem is van kedvenc logóm, hangulatképem. Nem kizárt, hogy lesz még együttműködés a résztvevőkkel. Erről Ők is értesülnek, hisz felveszem velük a kapcsolatot.



LOGÓ kategória összesítés:

Kép száma -Like száma

3 -47

5 -6

6 -15

9 -6

12 -3

13 -1

19 -48

20 -40

21 -6

22 -37

25 -6

26 -4

27 -3

28- 3

29 -10

30 -23

31 -18

32 -31

33 -75

34 -38

35 -17

36 -3

37 -43





Hangulatkép kategória összesítés:

Kép száma   Like száma


4 -27

7 -27

8 -36

10- 9

11 -1

14 -22

15 -27

16 -29

17 -12

18 -10

23 -40

24 -4





Lássuk a nyerteseket.



A HANGULATKÉP kategóriát nyerte: Mátrai Móni & Magyar Márk






A LOGÓ kategóriát nyerte: Buknicz Timi





Gratulálok nekik!




Üdvözlettel: Krisztina


2011-04-22




*****








6 megjegyzés:

Tanó Móni írta...

Gratulálok a nyerteseknek!:)) És azoknak is akik nem nyertek, mert mind nagy igyekezettel készült az biztos:))

Kósa Márta írta...

Szépek!

Heni írta...

Krisztina, "lájkolom" a hangulatképes megoldásodat! :-) Bevallom, én elsőre furcsálltam őket a logók között, de teljesen igazad van, megérdemlik, hogy külön kategóriát kapjanak.
És persze gratulálok a nyerteseknek, nagyon szépek lettek az eredmények.

Krisztina írta...

Köszi lányok.-)

O.G. írta...

Gratulálok a nyerteseknek,nagyon jó volt az összes pályamű teljesen mindegy milyen kategóriákban lettek végül elbírálva ;)) Szerintem izgalmas és élvezetes játék volt ;) Még több ilyet :D :) :)

Mor til 4årig írta...

Nagyon jók lettek!! Nekem mindegyik nagyon tetszik!!!