****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. július 2., péntek

Kalandozás egy orosz XIX.sz-i lakásban antik stílusban / A great advanture in a Russian XIX century apartment

Kérem szépen, ez a mesterség csúcsa. A desinger munka legje ebben az antik kategóriában, most, nekem. Le a kalappal. Én sokfelé megfordulok így site-okon, de ez most nálam mindent visz.
Itt akarom elolvasni újra az Anyegint. Na jó kedves Krisztina, ébredj fel. ( Jól elvagyok ma magammal nem, így pénteken és holt fáradtan.)-))
A designer egy híres orosz: Andreas von Einsiedel. Több munkája is látható volt nívós külföldi magazinok címlapjain is. (Igyekszek még tőle hozni azért mást is.)
Ja és a leglényegesebb, ez a lakás még nincsen kész. Akkor mi lesz később? Lehet ezt még fokozni?






Nagy terek, és tégla fal is, jól kezdődik.



Antik dolgok asztala vagy mekkája? És ekkor, Sherlock Holmes felveszi az asztalról a nagyítót ...
-)



Bőrönd mizéria, akár mint komód is. Portré és téglafal részlet. Kitünő.




Egyedi megoldás és ajtó is, szép belátások.



A konyha. Sok apró dolog és a faldekor érdekessége,ami odahúzza a szemet.





Üveg gyűjemény. Konyhapolc tetején ez alap dolog.-)






Szép, de vajon praktikus is még? És itt a képen tényleg látszik, hogy hátul még nincs meg a csempe.






Újabb fal imádat részemről. Ha iylet előbb látok, mint .... akkor nem is kellett volna a festő.-) És a sötét, rusztikus bútorok ... pont ide való.





Na a fürdő sincs még kész. De alakul.





Üveg? (Na ez szerintem nem megy ide.)



12 megjegyzés:

Cila Zzy írta...

Vannak itt nagyon szép dolgok, de rendmániásként... hát, itt nem takarítanék...

jusztifoto írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Rambling Tart írta...

You are right, the glass does not belong there. I love the beautiful floors and the kitchen though! :-)

Monika írta...

Hát,ez nagyon érdekes lakás-utazás volt,köszi!
Azt a kerámiatálcás ajtót viszont nem szabad csapkodni!:) Érdekes,de nem praktikus,viszont mennyi szépség van már itt!!
Az is nagyon tetszik,hogy így mutatja be,hogy még nincsen kész.Tetszik!

Borbás Ági írta...

A portrénak egy téglafal keret? Nem semmi, és még látványos is.
Jó, hogy felhívtad a figyelmem, a konyha falára. Vajon azt hogy készíthetik?

Krisztina írta...

Sziasztok Lányok!-) köszönöm a sok kommentet, és akkor soban is...

Cecília: de jó, ha vki rendmániás-) én annyira azért nem vagyok az, azért nem takarítanál mert nagyok a terek?

Juszti... miért távolítottad el a bejegyzésed? mert én nem voltam, na mindegy, tudom mit írtál, a bőröndöket én is szeretem, nekem is a gyengém, csak olyan boroso áruk van így ántikosa-) hogycsak na

Rambling Tart: thanks your comment, I glad that U love it,

Mammka: sztem az az ajtót, nem is csukják be csak a konyha felől, sztem az egy dupla falú ajtó, tehát akkor összesen 4 szárnya van,

Dekor és Mentha: igen az nagyon ötletes, egy ötlet a sok közül-)a konyhafalnak megvan sztem a maga festési technikája, írtó egyedi úgye?

Katuska írta...

"...Komor sötétségben reszketve írom e sorokat újra meg újra,kezem csak folyton inog,remeg...."
Puskin:Anyegin-Anyegin levele Tatjánához

Krisztina írta...

Házisárkány: ez hiányzott még ide, köszii-)))))

Monika írta...

Házisárkány: ez tényleg nagyon kellett ide,én is köszönöm!!!!

Krisztina: ezt az én bejegyzésemre válaszolom neked:
kell is a nosztalgia,legalábbis nekem nagyon,de fájdalmat okoz.Még mindig....A szép emlékekre kell gondolnom és azt,amit kaptam a szüleimtől,amit tanulhattam tőlük.Nem pedig sajnálni magamat,hogy már 18 évesen félárva lettem.Nekem ilyen élet adatott.
Mindenkinek megvan a maga fájdalmas és örömteli emléktára.

Krisztina írta...

Kedves Mammka,

érzem és értem az írásod minden mozdulatát, a toll írását és a levegővételedet-)

... a nosztalgia szép dolog ugyanakkor a legtöbb esetben fájdalmas is, .... sajnos....

aki hisz a sorsban az tudja ill élete során rájön, mi-miért történik,

szomorú ami Veled történt, remélem az élet egyéb dolgai kicsit kárpótoltak érte,

én is szeretek nosztalgiázni aztán van hogy sírásba torkollik...

szép estét drágaság-)

Kukla Edina írta...

Ez egy kincsesbánya, imádom a régiségeket, nem az érték miatt, hanem a tárgyakat önmaguk szépségéért. A szamovár pedig az egyik nagy kedvencem, amit évek óta vadászom, de nem találtam meg az igazit. De egyszer majd csak...:-)

Krisztina írta...

én is, én is-) antik cucc forever, és mit kell érte vadászni, minden egyes tárgyért meg kell küzdeni, de vhol ez is jó ...

szamovár? pedig sok ószeresnél és vásárban is láttam....