****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. december 27., csütörtök

Kedves emlék - fotók


Tegnap a Hungarian Provence fb oldalán nosztalgiáztam kicsit, mert ahhoz volt kedvem. :-)

Megosztottam újra pár fotót, mely kedves nekem.


Ha van kedved csatlakozz Te is a Hungarian Provence facebook oldalához, hogy ne maradj le semmiről. 




Kedves emlékem Barbarától. 


Idén Ozorán is jártam. Nagyon tetszett a vár.  Még mindig emlékszem erre a levendula felhőre, amint alatta álltunk. 




Kedvenc pecsétem. 


Saját tervezés, a kivitelező egy kedves festő barátom volt. 


 Három éves volt a blog idén júliusban és én is :-) Mr. Provence ezzel a csokorral fogadott kora reggel. 



Mecseki élménynap volt augusztusban, melyet az Ökocsalis lányokkal szerveztünk közösen. Szuper ötletek és vendéglátás várt reánk. 
 









Nincsenek megjegyzések: