****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. november 5., hétfő

Anyu konyhájával indult a ...



... a mostani 4 napos ünnep. Pár napot náluk töltöttem. De jó is volt :-)




 Szeretjük és sok benne a vitamin is, így mi lányok anyu meg én sütőtököt sütöttünk egyik nap vacsira. Anyu vizet is önt alá egy kicsit, és a tetejét megszórja kevés kristálycukorral, nem beszélve arról, hogy a tetejét bevagdossa.


Sütés közben lefotóztam pár kedvencemet a konyhából (részletfotók). 











Persze nekem ilyenkor a legjobb, mert anyuék kedvenc ételeimmel kedveskednek nekem. A vitaminbomba mandarin sem maradt el esténként. 


Mi is voltunk rokonlátogatóba és temetőbe ezekben a napokban. 


Néha elkélt a sál, sapka? helyett fülvédő és kesztyű. 




fotók: Madame Provence



1 megjegyzés:

Bernadett írta...

Ismerős a helyszín, de sok szép órát töltöttem ott és ettem finomságokat:)