****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. július 2., hétfő

Stílusos fotózás csak Neked - JÁTÉK





Méhn Niki fotós & Hungarian Provence blog együttműködése.


A képre kattintva, az nagyobb méretben megjelenik.



Álmodj velünk és legyen Tiéd a stílusos fotózás.


Niki felajánlása 30 db retusált kép DVD-n 10x15 méretben.


Választható témák:

*baba-és gyermek fotózás,
*portré fotózás,
*kismama fotózás,
*jegyes-szerelemes fotózás.
FOTÓZÁSRA csak Pécs és környékén van lehetőség.


Írd meg nekünk júl.2-8. között a neveddel együtt, hogy milyen fotózást álmodtál meg magadnak/magatoknak. 


provence@citromail.hu 
vagy 
hungarianprovence@gmail.com

tárgy: fotózás




Részletek:

Kérünk minden jelentkezőt, hogy csak azok vegyenek részt játékunkban, akik ténylegesen el is tudnak menni Pécs és környékére a fotózásra (akár kiváló kirándulásra is adhat alkalmat a nyertesnek ez az alkalom) . A részleteket majd Nikivel kell egyeztetnie a nyertesnek.

A sorsolás random.org.-al történik. 

*****


Niki saját magáról:




"Harmadik éve foglalkozom fotózással, de az alkotás-vágy már az óvodában is égett bennem. Azóta is próbálom a kreativitásommal kifejezni, milyennek látom én a világot.
A sok-sok év alatt több mindent is kipróbáltam, végül a fotózás volt az, amitől igazán boldognak éreztem magam. Szeretem azokat a jól elkapott pillanatokat, mikor a szerelmes pár épp nem figyel, vagy a gyermekek őszinte mosolyát, akik egy szappanbuboréknak is jobban tudnak örülni bármelyik játéknál. Szeretem a természetességet, épp ezért amikor tehetem, kint fotózok, legyen az egy elburjánzott mezei virágokkal teli rét, egy búzatábla vagy egy levendulamező. Szeretek új dolgokat kitalálni, játszani a fényekkel és ha elcsípem a ritmust, akkor tudok igazán alkotni. :)"





 
Krisztina Nikiről:

Kreatív fotók, semmi vigyáz állás. Ezt szeretem én, és még az a sok ember, aki eddig Nikit választotta. Mosolyt csalni az arcra, meglátni a szépet, kiemelni valamit egy kis kiegészítővel. Látszik, hogy Nikinek nem csak munkája a fotózás, de van stílusa és ötletei is. Egy pillanatot megörökíteni fotógéppel, az csak egy dolog. De, hogy milyen kreatívan teszi meg az ember, az marad az igazi emlék.



******

A szerencsés nyertesünk: Hajba Petra, aki egy portré fotózást álmodott meg magának. 

Gratulálunk. Ha elkészülnek a képek szívesen megnézzük őket.-))










Nincsenek megjegyzések: