****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. június 14., csütörtök

Francia Filmtavasz Kaposvár



Kellemes este volt a tegnapi, munka után egy remek francia film. Így volt tökéletes. Hoztam is pár fotót Nektek.

A Hungarian Provence támogatja volt a Francia Filmtavasz 2012-nek. 

Sajnálom, hogy csak a Sérahine c. filmre jutottam el, ami nagy kedvencem. 

Erről bővebben itt olvashattok:


A film után egy -két emberrel beszéltem futólag, örülök, hogy nekik is tetszett Séraphine története.





Mi előbb érkeztünk meg a helyszínre, a Szivárvány Kultúrpalota remek választás volt.



Francia filmimádó lányok, akik a plakáttal fotózkodnak.


 Kedvenc kaposvári szobrom.
"Ha magányos vagy,
csak ülj le mellém,
suttogd el minden titkodat.

Én ígérem, hogy hallgatok,
s nem árulom el azokat."

Weeber Klára szobra: Florentín címmel.
Ez a felirat olvasható a szobor mellett.




Tiszteletjegy.





A kultúrpalota belülről.




Sajnos több fotó nem készült, mert beszélgetésbe elegyedtem és ..... :-)



Fotók: Krisztina



Nincsenek megjegyzések: