****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. május 2., szerda

Rusztikus Hungarian Provence csirkefalatok



Gyors, egyszerű és nem olajos! 




Az 1 kg csirkemellet apróbb darabokra vágjuk és egy-két órára pácoljuk natúr joghurtban vagy kefirben (így a mell nem lesz száraz). Én natúr kukoricapelyhet vettem egy zacskóval. Kb. kettőre lesz szükség. Nem kell felbontani mert először átmegyünk rajta sodrófával, hogy még apróbb legyen (összetörjük a pelyheket). Óvatosan, nehogy a csomagolás kiszakadjon. Aztán felbontjuk és fűszerezzük ízlés szerint (én zöld fűszer keveréket használtam). Összerázzuk. Beleforgatjuk a csirkefalatokat. Sütőpapírra tesszük őket és 180-200°C  20-30 perc alatt készre sütjük. Istenien ropogós lesz. 

Én salátával kínáltam: vegyes sali, rukkola, paradicsom és egy kis balzsamecet. 





Aki mégsem bírja ki köret nélkül, annak ajánlom a házi sültkrumplit provence-i fűszerekkel, tejföllel. Szintén nincs rajta olaj. A krumplikat cikkekre vágjuk megszórjuk a fűszerrel, sütőpapírra tesszük és a sütőben kb. 180-200°C -on 20-30 perc alatt készre sütjük. Hideg tejföllel tálaljuk. 




3 megjegyzés:

Fróni írta...

azta!!! ez csúcs lehet! Köszi a recepteket! :)

Napsütötte... írta...

Hű, ezt kipróbálom azonnal. :)

Krisztina írta...

Semiképpen ne hagyjátok ki.