****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. március 19., hétfő

Klassz vagy! Szeretek betérni... Sokat ad ... - Amikor az olvasó üzen






Pár hete népességszámlálást hirdettem Hungarian Provence módra. 

Töltöttétek is szépen az űrlapot, aminek én nagyon örültem. 

Mivel még mindig folyik az összesítés (összesen 389 db adatot kell feldolgozni), arra gondoltam, hogy megosztok Veletek pár megjegyzést, amit Ti írtatok nekem. Amikor az űrlapot készítettem, úgy gondoltam, hogy rakok egy olyan rubrikát is, ami egyéb címen fut. Arra én nem gondoltam, hogy Ti oda, szívemnek oly kedves üzeneteket fogtok írni. Következzen néhány. 

KÖSZÖNÖM! Krisztina


********



-          Klassz vagy!

-           -  Nagyon szeretem olvasni a blogod. Alig várom, hogy vidékre költözhessek. Remélem pár éven belül megvalósul.

-          Na, a végeredményre mindenképpen kíváncsi leszek! :-) Legyen szép a napotok!

-          Imádom a blogodat! Szép napot,mindenkinek!:)

-          Ez remek ötlet ! :-)

-          Szia Krisztina ! Jó kezdeményezés, kíváncsi vagyok a végeredményre!

-          Kedves Krisztina! Nagyon szeretem olvasni a blogodat! Ugyan még Provence-ban nem jártam(Párizsban már többször is,de máshol nem:( ,de Olaszországban Toscana -ban  már sokszor és ott szerettem bele ebbe a barátságos  vidéki stílusba . A blogod olvasása közben azok az érzések szállnak meg, ami ott kerít mindig hatalmába :) Tudod nekem van két kamasz fiam (13 és 16 évesek), na amikor épp úgy olvaslak, hogy a közelembe vannak és valami nagyon tetszik sokszor megmutatom nekik, ennek eredményeképpen mostanában már van hogy ők kérik ,hogy mutassam meg mit raktál fel ide vagy a facebookra. A képeidből is nyertünk már párszor ötletet :)) Sok sikert és kitartást a folytatáshoz :)) , és persze kíváncsian várom a "népszámlálás " végeredményét! Köszönöm!

-          Boldogan csatlakozom! Szeretettel köszöntelek.

-           Én is imádom ezt az élet érzést, és én a Balaton felvidéken találtam meg az én Provence-mat. Gratulálok és sok sikert,  érdekes és gyönyörű a blogod.



 A rengeteg mosolyjel és szívecskék sem maradtak el Tőletek. 



-          Rendkívül gyönyörű helyekre jutunk el általad köszönöm, és további sikeres életet kívánok Neked.

-          Nagyon tetszik az oldal,mindig belenézek. :-)

-          Várom az eredményt:)

-          Nagyon jó ötlet,hajrá Kriszta! :)

-          Nagyon szeretem a blogot!! Szívesen olvasom!!

-          Sok erőt és egészséget kívánok, hogy még nagyon sokáig tudd írni a blogod a Mi örömünkre!!

-        -   Kedves Kriszta!  Igazán örülök,hogy rátaláltam a blogodra,nagyon tetszik és örömmel várom az újabb és újabb híreket,képeket,ötleteket!!További sikeres munkát,és még sok jó ötletezést!!!

-          Kedves Krisztina! Ezúton megragadom a lehetőséget, hogy gratuláljak a blogodhoz, mely mind tartalmilag, mind formailag egyre jobb, szebb, inspirálóbb, nemegyszer elgondolkodtató. Olyan, mint egy gyönyörű album, s ráadásul a megjegyzéseid sokszor ráirányítják a figyelmem olyan részletekre, melyeket magamtól nem is vettem volna észre... Egyszóval csak így tovább! Egy lelkes rajongó.



A külföldi olvasók is írtak.



-          Kedves Krisztina! Gratulálok az oldaladhoz, én is imádom, sok örömet szerez nekem, köszönöm!
-          Bar nem Magyarorszagon elek, de mindig elolvasom blogodat. Erdekes es tele szep kepekkel, Te nagyon szorgalmas vagy. Az enyemet en angolul irom, ha erdekel, kerlek latogassal meg. Tovabbi jo munkat.

-          Kedves Krisztina! Szeretek benézni hozzád, nap mint nap :) Köszönöm!

-          Szeretem ezt a blogot. Sok ötletet merítettem belőle. Várom a folytatást.

-          Remek kezdeményezés, tetszik :-)

-          Örülök 79.évesen, hogy e kedves oldalhoz tartozhatom!!! Sok boldogságot minden kedves  ismerősnek!!!!!!!!

-          Nagyon szeretem ezt a blogot! Sok sikert!

-          Kedves Kriszta!Csodálatos amit nyújtasz nekünk, szeretem olvasni minden cseppjét az oldaladnak. Köszönöm. Nagyon tetszik a blogod !

-          Szeretek betérni Hozzád!!! :) Reménykedem egyszer élőben is!

-          Ki nem hagynám ezt az oldalt esténként, nagyon tetszik. Köszönöm.

-          Nagyon jó ötletnek tartom ezt az olvasói térképet. Kíváncsi leszek arra, hogy hányan leszünk a környékemről.

-          Jó móka ez.:))

-          - Kriszta! Én felüdülni járok az oldaladra, megnyugtat, feltölt, derűt és rengeteg ötletet merítek belőle!!! Gratulálok szeretettel! <3

-          Nagyon sokat ad ez az oldal. Hajrá vidék!

-          Szeretem olvasgatni, nagyon! :)

-          Bírom a blogodat is.

-          Előbb - utóbb csak lesz idő is egy jó kis beszélgetésre :)

-          Sziasztok!Én is imádom Provence-t. Szeretem a vidéki stílusú ruhákat és álmom egy kastély.

-          -  Egy kedves ismerősöm oldalán találtalak meg. Nagyon élvezem az oldaladat, a kedvenceimet mindig megnézem.

-            Üdvözlöm Krisztina!  Csodaszép blogolást kívánok Önnek , és ezen keresztül  a többi olvasó,böngésző, itt nézelődő magamfajta követőnek is.   
              
-          Gratulálok a bloghoz!

-          Kriszti, bármikor jöhettek! Pannonhalma a szomszédban, levendulással, lepárlóval, fűszerkerttel... Na? Ó, és a borok...:)

-          Szeretem ezt a blogot, mert nem Budapest-központú, nagyon megfogott az a gondolat, hogy "a nő vidéken is lehet stílusos". :)





kép: google.com



3 megjegyzés:

Nóra írta...

Hát, pedig ezt mind-mind megértemelted! :-)
Ajándékozok Neked egy díjat is, bár nem vagyok benne biztos, hogy osztatlan örömet szerzek vele. :-)

Névtelen írta...

Úgy van ez, hogy ahogy te beengedsz az otthonos, szeretni való világodba, ami nekem nagyon jó, úgy én is beengednélek a mi kis titkos paradicsomunkba itt a dombok között, ahogy a barátokat kell beengedni. Szóval komolyan gondoltam, gyere... :) Lefogadom, más is így érez! Szeretettel ölellek! Sz.

Krisztina írta...

Nagyon kedvesek vagytok.

Kedves Sz :-)

Köszönöm szépen a meghívást. Beszélhetünk róla, privátban.