****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. január 12., csütörtök

Nyakkendős női nyakék



Legyen az férjedtől, barátodtól, édesapádtól, vagy turkálóból szerzett nem használt nyakkendő, bármelyik megfelel.

Mi hölgyek szertjük a szép ruhákat, de a kiegészítőket annál inkább. Íme a remek alkalom, hogy Te is megmutasd mit tudsz. Én csak a morzsát hintem el, vagyis alapötletet hozok.


Egyedi és stílusos lehetsz, akár divatba is hozhatod a nyakkendő nyakéket. Hoztam jó pár fotót, egyszóval lehet inspirálódni.


Ha Te is elkészíted sajátodat, mutasd meg nekem és az olvasóknak. 























2 megjegyzés:

Budai Nagy Antal Gimnázium könyvtára írta...

Kedves Krisztina!
Ezek szuperek!
Az etsy-n is láttam hasonlókat, ajánlom Neked is.
Szuper a blogod! Már én is függő vagyok:)
Üdv. Klári

Krisztina írta...

Kedves vagy Klári, köszi.-)