****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. december 16., péntek

Szerelem, pasta, karácsony - Karácsony 2011



Petra a tésztáslány, avagy karácsonyfadísz tésztából



Nagy öröm számomra, amikor érdekes magyar embereket mutathatok be. Petra is ilyen.

"Szeretek visszajárni a nagymamáim konyhájába, szeretek "ott időzni" a gondolataimban. Az asztalt még fel sem értem, de már besegítettem a tésztagyártásba, még inkább a friss tészta elfogyasztásába. A tészta mostanra a szenvedélyemmé vált, állandóan körülötte kattog az agyam. Megálmodtam, megvalósítottam, így a tészta lelke a tisztatészta blog formájában öltött testet. Az olvasók betekinthetnek a tésztavilágba, megtekinthetik tésztás kísérletezéseimet és ezáltal megismerhetnek engem, mert minden tésztához tartozik egy csipet belőlem. :) " - nyilatkozta Petra a Hungarian Provence blog számára.

"Sohasem éreztem magamban annyi türelmet, hogy nekiálljak a 'díszgyártásnak', de nagyon úgy tűnik, hogy a tésztamániám ezt is legyőzi. A tésztához mindig, minden körülmények között van türelmem. :) " - írja Petra a tisztatészta nevű blogjában.


Kis fantázia kell csak és kész a az ötletes dísz. Ragasztó és spray szükséges ( a színezéshez).







Az óriás kagylótésztából gyertya lehet. Nézzétek csak.





Egyéb ötletek







Az én kedvencem az apró kagylótésztás






"Karácsonyfa" tésztából
Ami szükségeltetik az elkészítéséhez:
- kis méretű kagylótészta
- polisztirol kúp (vagy kartonlapból készített kúp)
- ragasztópisztoly
- gyöngy (tetszőleges színben)


A kúpot alufóliába burkoltam, majd a ragasztópisztollyal illesztettem lentről körkörösen felfelé haladva a kagylókat. A legtöbb kagylószembe beleilleszkedett a mutatóujjam, ragasztót nyomtam a tészta felső részére és óvatos mozdulattal (könnyen elpattan) rögzítettem, úgy, hogy a mélyedés kifelé nézzen.

4 megjegyzés:

Csilla írta...

Gyönyörűek a képek,biztosan nem kevés idő elkészíteni,de az eredmény elképesztő lett!
Gratulálok!

Mindless/BoudoirFotos írta...

Gyönyörűséges és elképesztően kreatív! :)

Eleonóra írta...

Hát ez valami szenzációs ötlet! Gratulálok a kreativitásodhoz!

Nelli írta...

Petra nagyon ügyes csajszi!Elképesztő variációkban készíti a tésztát!:-)