****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. szeptember 29., csütörtök

Változás, mágika, érzések = mesés kincsek





Szeretem a ősi, misztikus világot, hiszek a sorsban és hát vonzódom az egyedi kincsekhez. Ez vagyok én, illetve az egyik oldalam a sok közül.

A minap rátaláltam egy kreatív hölgyre, aki olyan kincseket készít, hogy ihaj. Lássuk műveit.


Merített papírból készült noteszek:

Ősi Maja stílus.




"A Sors könyve."


Varázslás könyve.
Időutazás.

***********


Rozsdaékszerek:

Tánc gyűrű.


Zene gyűrű.


Örökkévalóság lánc.


Halhatatlanság lánc.



**************




























4 megjegyzés:

Monique DEPORTE írta...

C'est la première fois que je vois de telles photos et ça m'a fait un peu peur. Pourquoi, je ne sais pas. Néanmoins elles sont très belles et intéressantes.

Nóra írta...

Olyan hangulata van ezeknek a könyveknek, mintha kinyitva őket, egy másik világba röpülnénk... mondjuk olyan Jumanji filmes. :-)

miskolczi írta...

Ezek a noteszek olyan gyönyörűek, hogy nem is lenne szívem írni beléjük...

a Matula ikrek írta...

Bámulatosak! Én is nagyon meggondolnám, hogy mit is írjak bele...