****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. augusztus 30., kedd

Megvan az arany kapocs múlt és jelen között

 
 
 
 
 
Antik, design, esszencia.
 
Ezzel az antik  videóval kezdj!
 
 
 
"A szép eredetileg nőt jelentett, és ami benne a lényeg, az megmaradt. Szép az, ami annyi, mint az a magnetikus vonzás, ami a kívánatos nő lénye. A szépségben ma is, akárhányszor valaki megérinti, elemi erotikus láng csap fel, a férfi megsemmisítő tehetetlensége a nőben megnyilatkozó őscsodával szemben." (Hamvas Béla)



Antik világba léptem én egy ideje. Móni barátnőm fertőzött meg, elbűvölt egy Flóra alakkal.



A mai nap premier. Szerencsések vagytok Ti és a blog, hisz itt mutatkozik be először Móni első munkájával: kapocs múlt és jelen között.


Egyedülálló többfunkciós antik tágy.
Ha akarom reggeliző tálca, olvasótálca, laptop tartó, de akár pihenni is lehet rajta, ha megfordítjuk. Én megajándékozott lettem, már a birtokomban van egy, napok óta. Tesztelem és gyönyörködöm benne. Minden funcióját kipróbáltam már, egyerűen nagyszerű.




Kincsesládám története

"Hol is kezdődött az egész...

Gyerekként egy régi polgári jellegű házba költöztünk, az előző idős tujadonosok ránk hagyományozták a házban, a pincében és a régi fészerben megbújó számukra fölösleges, számomra később annál értékesebb dolgokat. Az ódon falak egyszerre voltak ijesztőek és éredeksek egy öt éves gyerek számára, elindultam hát új otthonom megismerése felé.

Mentem, mentem és csak néztem a régi, rozsdás dolgokat, mert valahogy első utam mindjárt a fészerbe vezetett. A romos ijesztő épület egyben egy mesevilág is lett számomra. Régi, pókhálós, már szuvasodó bútorok, szerszámok voltak ott, és egyszer csak megláttam egy ládát. A láda koszos volt, az idő vasfoga már eléggé megette, de lebilincselt a látványa. Majd megjelent Édesapám mellettem, nem értette, mit csinálok én itt, csak nevetve legyintett, mikor azt mondtam, hogy én ezt a ládát szeretném bevinni a szobámba.





Eldöntöttem, hogy felújítom - az öt éves restaurátor - és ebben fogom tárolni a gyűjtött kincseimet.

Most 25 évvel később a helyzet nem sokat változott, a láda azóta is megvan , gyűjtőszenvedélyem is megmaradt. A láda lelke pedig most kinyílik és bemutatom a bennem megbúvő “kincseket”, amik az évek során összegyűltek és most életre kelnek. Így született meg a kapocs - Fibula Aurea - mely összeköti a múltat a jelennel, a klasszikust a modernnel, a rusztikust a letisztulttal. Az antik világ eszmeisége egész eddigi életemet döntően befolyásolta, többek között ezért is végeztem latin-ógörög szakon. Régóta vágytam arra, hogy az ókori művészet testet öltsön egy modern, ám mégis azt a kort idéző használati eszközben. "



Móni történetét olvashattátok.

Tényleg izgalmas, ahogy átjárja életét az antik világ esszenciája.
Sok minden van még a tarsolyában, amiről én már tudok. Higgyétek el nekem, érdemes lesz követni Őt a Facebookon is, ITT.



Fibula Aurea

 Antik, design, esszencia  - Arany kapocs múlt és jelen között: otthon, kultúra, divat, lakberendezés, stílus...


Ha kérdésed van Mónihoz, vagy a termékkel kapcsolatban, ide tudsz írni neki:

e-mail: kapocs@fifthavenue.hu






Nincsenek megjegyzések: