****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. augusztus 11., csütörtök

Blogtalálkozó előtt – helyzetjelentés Bajáról



Ezen sorokat már Bajáról írom Nektek. Úgy is kezdhetném, hogy üdvözlet Bajáról. Reggel sikeresen megérkeztem a városba, ahol Anették már nagyon vártak rám. Remek dolgom van és az ellátás is fullos, kell ennél jobb barátság? (Előre is, de köszönöm nekik és családjuknak a helyszínt.)

Azt hittem, hogy már nem fogok bejegyzést írni a héten, de látjátok … ez a szeretet…-) Itt vagyok, épp a csendespihenőmet töltöm, és Nektek írok, hogy semmiről ne maradjatok le….

Szóval délelőtt terepszemlét tartottunk. Ettől még jobban izgatott lettem. Dimbek-dombok, természet, nagy füves és lugasos területek….-) Hinták, istálló, diófák …. Ezen kívül a mai nap még tervezéssel és pár dolog beszerzésével tellett. (Aki ezt még olvassa, a lenyírt füves terület és a terep miatt jobb a lapos cipellő.)

Mondtam már, hogy a blogtalálkozón lesz zene, kis műsor, kirakódás (kézművesek és egyéb), játék, tombola, traccsparti és még sok más. Na és persze ott leszek én, a családom, a blogolvasók és kísérőik. Mikor ma jöttem Bajára, alig fértem be a kocsiba, annyi cuccom volt, ennek egy része a tombola. Elképzelem azt, hogy milyen jó lesz, amikor két olvasó akik eddig pl csak chateltek egymással, egymásra találnak/felismerik egymsát.-) Várom már. Sokan rám is kíváncsiak, ahogy én is Rátok, szóval jól eső érzések ezek.

Gyönyörű helyen ebédeltünk a belvárosban, a Gimiben. Érdemes megnézni a plafont és a dekorációt, minden régi és avétos egyszóval remek hangulat kávézáshoz, étkezéshez. Ezt egy isteni jegeskávéval fojtottuk le a sétálóutcán. Közben persze Anettel is tudtunk beszélgetni, hisz ritkán találkozunk.

Aki nem tud jönni bánhatja, de persze tudom nyár van, és sok a program, illetve van akinek messze van ez az úti cél. Igyekszünk sok fotót készíteni. A helyi tv is kint lesz, szóval…..

Ma még festés és pakolás, holnap szintúgy pakolás és tervezés vár ránk.


Sok puszi innen Bajáról. Krisztina


Baja, 2011.08.11. 16:35




Pár kedvcsináló kép, saját fotókkal!!!!



Bloggerina meg a pipője.-) Upsz és a hajpántja. Csak nem ezt viseli majd szombaton?  



Szőlőlugas fogad minden betérőt a birtokon, a blogtali helyszínén.

Pince. 






Az egyik helyszín. Mint a mesében.



Szeretjük az igényes helyeket. Ebédünk helyszíne.


Hoppá, láttad? Plafonon van a vasaló! Bizony.


A régi tárgyak is hangulatossá teszik a helyet.





Anett és Krisztina bejegeskávézott. Honnan tudták, hogy a nagy adag a kedvencem?-)



Paplak Baja. Figyelemreméltó épület.








Nincsenek megjegyzések: