****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. augusztus 9., hétfő

Francia képeslapom érkezett 1911-ből / I got a french postcard from 1911

Na jó. Nem nekem címzeték, de én vateráztam a múlt héten. Izgatott voltam. Már alig vártam, hogy megérkezzen a postával. És most itt van. Egy újabb kinccsel gyarapodtam. Hurrá. Most már lassan tudjátok TI is, hogy szeretem a régi, antik tárgyakat.
-
Sajnos az eladó nem tud többet a képeslapról, mint ami rá van írva. Ami érdekesség az az, hogy a képeslapot Arles-ban adták fel 1911-ben. (Ú, akkor 99 éves.) A bélyeg is eredeti még rajta. Magyarországra van címezve egy professzornak, aki Kolozsváron lakott (akkor még az is M.O. része volt).











( Nagyobb képért katt a képekre. )

2 megjegyzés:

éva írta...

A képeslap Montélimar-ban készült
Egy repülő tér közelébe ahol romok,források és müemlékek vannak
Kb 1900 évben készült a felvétel
Ha ilyen képeket szeretnél akkor meg lehet rendelni de nagyon drágák
http://www.habitants.fr/cartes_postales_1900_montelimar_26198.html
üdv Éva

Krisztina írta...

szia Éva,

köszi, de jó, újabb infóval bővül a történet,

egy bőven elég a képlapból de azért köszi, ez anynira nem is volt dárga,

megnéztem a blgod és nagyon tetszik,

üdv: K.