****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2009. október 1., csütörtök

Krisztina megmutatja - igazi olasz ház/ Krisztina show's it - real italian house











Szeretném bemutatni Nektek Vrábel Krisztinát.


Ő a Dolce Vita blog http://www.fozzunkolaszul.blogspot.com/ megálmodója, két gyermek édesanyja.

Sürög körülötte az élet, és bevallom nagyon jól csinálja és helyt is áll. Olasz szakácskönyve nemsokára megjelenik (én már alig várom).
Blogját és sítlusát imádom, olasz mániája nem csak a konyhára terjed ki. Házuk igazi toszkán stílusú otthon. Ezért megkértem Krisztinát, hogy mutassa meg nekünk. Közben pár villám kérdést is küldtem Neki emailen. Íme:


"Végre, eljutottam idáig. Komolyan néha azt sem tudom, fiú vagyok vagy lány. Sebaj, mindjárt megyünk nyaralni, elvileg. Remélem, semmi nem jön közbe." Krisztina


1. Mi a kedvenc tárgyad a házban?

Konkrét kedvenc nincsen, de van néhány darab, amely különösen közel áll hozzám, szeretek nap mint nap ránézni. Ilyen a zöld olvasófotel, egy rézkarc és egy festmény az Ecseriről.

2. Kedvenc helyiség a házban?

A konyha és a nappali egysége. Itt töltjük minden időnket (illetve nyáron a teraszon).

3. Honnan jött az ötlet hogy olasz sítlusban építkezzetek?


Igazán nem olaszt akartunk, hanem olyat, ami természet és emberközeli. Ebbe az olasz pont belefér. : ) Le sem tagadhatjuk, imádjuk Olaszországot, az olasz kultúrát, épitészetet, lakberendezést. Férjem képzőművész, én pedig olasz szakon is végeztem az egyetemen, sokat járunk Itáliába, szerintem nem is sikerült volna másmilyen.

4. Valami jótanács lakberendezzésel kapcs.-ban?

Ne kössünk kompromisszumot, várjuk ki mindenből a megfelelő darabot (mi a zöld fotelt kb. 3 évig kerestük). Csak azért ne vegyünk meg valamit, mert "csak ilyet lehet kapni". Fantáziával, jó kézügyességgel pedig sok egyedi tárgyat készíthetünk.


5. Mit tartasz a legegyedibbnek amit esetleg Te terveztél a házban?

A konyhabútor sütős elemét az én rajzom alaján készítették.



Krisztina is írt erről a blogjában http://fozzunkolaszul.blogspot.com/2009/07/egy-haz-rovid-tortenete.html itt bővebben olvashattok a házukról.
Figyelem a képek Krisztina saját tulajdonai, nem másolhatóak.


Kedves Krisztina!
Remélem a nyaralás jól telt. Nekem is a kedvencem a Ti nappali-konyha együttesetek. Tetszik, hogy nagy a tér és, hogy minden részlet a helyén van. A színek és az anyagok teszik igazán toszkánossá a házat. Gratulálok.





Nincsenek megjegyzések: