****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2014. január 21., kedd

Panel Provence - olvasói otthon





Szilvi első levele így szólt:

"Szeretnék gratulálni neked, hogy ilyen fantasztikus a blogod!
Minden nap megnézem, most már azt hiszem 3 vagy talán 4 éve.

Időközben Szegedre költöztem, mert a párom itt kapott orvosi állást. Ez öröm is, meg nem is, hiszen magunk mögött hagytuk a vidéki életet, viszont a 10. emeleti lakásunk berendezését a blogodnak köszönhetem, a sok fantasztikus ötlet és képek ... :)
Kicsit modern, kicsit régi, de nekem leginkább Hungarian Provence.

Köszönöm a blogodat!

További sikereket kívánva, szeretettel:

Szilvi" 

Fotókat is küldött nekem, én pedig felvetettem az ötletet, mi lenne, ha bemutatnák az otthonukat a blogon. Elképesztő, hogy megcsinálta és végigvitte azt, amit szeretett volna, így született meg az Ő panel Provence-a. A jól megválasztott színek, a kiegészítők, a sok s.k dolog, ezektől lett ez a lakótelepi lakás olyan, amilyennek Szilvi megálmodta. Az én kedvencem a kandalló. További sok sikert kívánok Szilvinek és párjának Gábornak.






Szilvi:

"Szeptemberben költöztünk Szegedre, mert Kedvesem orvosként, a szegedi Klinikán kapott munka lehetőséget.
Előtte éltünk Pesten, Gyulán és egy fantasztikus kis településen, Párom szülőfalujában, Gerendáson (anno, onnan küldtem a húsvéti képeket a blognak).A falusi életet imádjuk, mindkettőnk álma egy kis birtokot felépíteni valahol vidéken.
Amikor eldöntöttük eljövünk vidékről, én nagyon bizonytalan voltam, úgy éreztem minden szépség, otthoniasság, meghittség, provence-i dolog el fog tűnni az életünkből. Szomorú voltam, de mint mikor nehéz napom van, este megnéztem a blogodat és egyszer csak bevillant: miért ne vinném magammal ezt a stílust és életvitelt a városba, egy panelbe?

Eldöntöttük, 10. emeleti lakást szeretnénk, ugyanis a kilátás onnan a legszebb, hát így lett, találtunk egyet. Aztán jöhetett a felújítás és lakberendezés.
Álmodoztam, terveztem, és 2 hónapig csak gyűjtögettem az ötleteket, szinte mindent a HP blogról. Egy mappába bemásoltam a blog linkeket és minden este végig néztem, mi hova fog kerülni új otthonunkba.
Munkám révén szereztem be az alapanyagokat, mert számtalan partnerem foglalkozik lakberendezési tárgyakkal, kiegészítőkkel, textíliákkal és egy új partneremtől, akinek a tömbünk alján van egy csodálatos virágboltja.
A kezdeti szomorúság és bizonytalanság tovatűnt, hiszen a panelbe is el lehet hozni a vidéki élet stílusát.
Mindenkinek ajánlom és tanácsolom is, városban, tömbök között is merjen álmodni vidéket és merítsen ötletet a HP blogról.






A kandalló úgy mondd, csináld magad akcióm volt, mert a halvány almazöld részei, neon sárgák voltak, a bézs részei pedig, márvány-sötétzöld.
Miután imádom az antikolt tárgyakat, így úgy döntöttem, hogy restaurálom és könnyed, mennyei színekben pompáztattam, a végeredmény ez lett.





A jobboldali szekrény, szintén csináld magad projekt.A szülőháztól kuncsorogtam el a fenyő étkezőszekrényt, és lefestettem bézs színűre.Az üvegeket is, mert sajnos a panelben nincs kamra, a befőtteknek pedig ez lesz a megfelelő  hely.






Levendulás textilek a konyhapolcon.









Levendulás, kagylós koszorú a fürdőszoba ajtaján.







A szívecske az ágy felett, elengedhetetlen kelléke a hálószobának, ahogy a erkélyről nyíló ajtó támaszték, ami szintén szívecske motívumokat tartalmaz."






fotók és írás: Szilvi








3 megjegyzés:

Anita írta...

De jóóó lett!!! Tényleg gratulálok, isteni ötlet és megvalósítás!!! Le a kalappal! Olyan inspiráló!!!

sznjk írta...

Koszonom :)

sznjk írta...

Koszonom :)