****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2013. október 9., szerda

Külföldi lakber lapok mekkája - JÁTÉK a HungaroPress-el






2006 novemberét írtunk. Pécsen egy speciális újságos üzletben álltam, ahol külföldi sajtót is árusítottak nagy választékban. Ekkor vettem meg életem első lakber magazinját. Akkor még nem értettem hozzá annyira, aztán ez persze változott az évek során. Sok címlapot megnéztem, bele-bele lapozgatva egyes példányokba. A választásom mégis az Art&Decoration franica magazinra esett. Felkeltette érdeklődésemet a címlap, na meg az, hogy elég vaskos példány volt, szóval nem csak 80 oldal.





A házunk építése éppen félkész állapotban volt, amikor megvettem. Voltak kész ötletek a fejembe, de az AD után sok minden megváltozott. Emlékszem ültem a meleg tetőtéri szobában és faltam az oldalakat, persze többször elidőztem egy-egy szépséges kép mellett, és bejelöltem egy-két oldalt. Közben a férjemnek is nagy lelkesen mutattam a fotókat, és meséltem neki, hogy nálunk majd hogyan fogjuk megvalósítani azokat az ötleteket, amit a lapban láttam.



Azóta is nagy becsben őrzöm ezt a 2006-os számot, no meg a többit, hiszen jelentős mennyiséget halmoztam fel belőle. Talán ezt már gyűjteménynek hívják? Aztán később, más lakber magazinokba szintén belenéztem és megvásároltam őket: pl. az angol nyelvű Country Homes&Interiorst, a Country Livinget. Ezek szintén elnyerték a tetszésemet. Az AD-ben azért volt pár modernebb téma és mindenképpen olyat szerettem volna, ami abszolút tematikus (tehát vidéki stílusú). 




A HungaroPress az első olyan cég, amely a külföldi sajtó magyarországi terjesztésre szakosodott. Náluk aztán van választék a kedvenc vidéki stílusú lakber magazinokból, továbbá érdemes figyelni a kedvezményeket az oldalukon, mert abból sincs hiány. 



 Fedezd fel Te is, milyen lakber magazinok találhatóak a HungaroPress repertoárjában:

Ezekben a lakber magazinokban biztosan nem fogsz csalódni:



Ha valamit pedig nem találsz meg a kínálatban, akkor írj nyugodtan a HungaroPressnek, megpróbálják beszerezni Neked. Most azért képzeljük el, ha egy-egy kedvenc magazin miatt ki kellene utazni, vagy megkérni az xy-t, hogy hozzon belőle haza egyet, ha már éppen a messzi távolban jár. Brrrr. Belegondolni is rossz. 

Jut eszembe, mennem kell, mert vár rám a Campagne Decoration legújabb száma. 




Nekem most ez az új kedvenc francia lakber magazinom. Teljesen a vidéki stílust célozza meg, hangulatos, egyedi házakat mutat be. Én úgy szeretem olvasni és lapozgatni, ha egyedül vagyok, körülöttem csend van és csak  ő meg én  vagyunk … no meg most az ősz beköszöntével egy jó almás-fahéjas tea. 

Természetesen az új partnerem a HungaroPress nem érkezett üres kézzel. 

Közös játékunkban most két szerencsés nyertes külföldi lakberendezési magazinokból álló ajándékcsomagot nyerhet( 5-6 féle/csomag). 



Ehhez nem kell mást tenni, mint lájkolni a Hungaropress Facebook oldalát, megosztani a játékot és helyesen válaszolni az alábbi két kérdésre:

1. Októberben melyik lap a hónap lapja a Hungaropressnél? (Kicsit görgess le a Hungaropress nyitóoldalán)

2. Hányadik születésnapját ünnepli az amerikai National Geographic magazin? (Facebook oldalukon, vagy a Hungaropress főoldalának hírei között megtalálod).

A játék október 16-án éjfélig tart. Fontos: A kép illusztráció, nem biztos, hogy pont ezek a lakberendezési magazinok szerepelnek majd az ajándékcsomagban. 

 A válaszokat a provence@citromail.hu emailcímre várjuk teljes neveddel együtt. A tárgy: hungaropress legyen. 


 A változtatás jogát fenntartjuk. 


NYerteseink: 


Gratulálunk. 











Nincsenek megjegyzések: