****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2013. június 27., csütörtök

"Furcsán is indulna a napom, ha ...


... nem lenne a blogod".- írja Edit.

Az ilyen mondatokért csinálom. :-)) Köszönöm Neki és Nektek is a sok üzenetet és levelet. A mi kis Hungarian Provence közösségünk a legjobb. 


Edit levele:


 "Szia!

Lassan 1 éve követem a blogod. Idén végre eljutottam én is a levendulás Tihanyba, rengeteg fotót készítettem. Csatolok 2 panoráma képet, hátha jól jön majd neked. :-) A hatásodra szerettem bele a levendulába, még akkor is, ha a pasim szappan ízűnek- és illatúnak titulálja, és a lakás bizonyos pontjaiból száműzi...én küzdök folyamatosan .

Köszönöm a hasznos posztokat, minden nap reggel olvasom a reggelihez. Furcsán is indulna a napom, ha nem lenne a blogod.

Minden jót a továbbiakban!

Edit"







Nincsenek megjegyzések: