****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. november 16., péntek

Amikor anno elkapott a vidéki stílus vírusa :-) - 26 lakber fotóval





Nem csak a 2005-ben megélt provence-i nászút inspirált a blogírásban és a vidéki stílusú lakberendezésben, hanem az első megvásárolt francia Art&Decoration magazin 2006-ban.



Így van. 2006 év végét írtunk, a házunk építése éppen félkész állapotban volt, amikor megvettem ezt a magazint. Voltak már kész ötletek a fejembe, de az AD után sok minden megváltozott. Emlékszem ültem a meleg tetőtéri szobában és faltam az oldalakat, persze többször elidőztem egy-egy szépséges kép mellett. Közben a férjemnek is nagy lelkesen mutattam a fotókat, és meséltem neki, hogy nálunk majd hogyan fogjuk megvalósítani azokat az ötleteket, amit a lapban láttam.


A mai nap ebből a lapszámból fotóztam ki Nektek a kedvenceimet, amik anno inspiráltak minket a házunk berendezésében.

Szerelem volt első látásra. A nagy, régi óra. Mennyit kerestünk hasonlót, mert ezt az ötletet nagyon szerettem volna. Végül az óra a falon kötött ki, jó nagy méretbe, hasonló stílusban. De asztalként még mindig tetszik.


Szintén ekkor szerettem meg a képkereteket. Lett is hasonló a fürdőben, mint tükör. Viszont ez a polcos ötlet még mindig listán van. Meg fogom csinálni.




Nem csak a padló stílusos, de a kiszuperált régi mozis ülések. 



Ó már megint képkeret. :-) Üresen is nagyon jól mutat. 


Vidéki stílusú konyha inspiráció: színek, formák, kiegészítők. 






A székeket most nem csak a képen lehet látni, hanem nálunk is, csak fa színben. Hulladék fából készült és édesapám készítette nekünk.






A vágódeszka kérdés. Miért legyen a pulton, amikor nem használjuk, nem igaz? Ezt a fotót mutattam meg az asztalosnak is, aki a vörösfenyő konyhabútorunkat készítette el.







Bontott tégla és sok-sok fa. Megvan. 





Régi bicikli a kertben felállítva, nálunk. 


 Régi komód, elengedhetetlenül vidéki.Az egyik ilyen nálunk az anyósom által kapott konyhai komód.
"Miért akarjátok elvinni innen? Mire lesz az jó? Semmire. Vegyetek inkább új bútort. " - sosem felejtem el anyósom szavait. És azt a pillanatot sem, amikor újra meglátta a komódot, felújítva. :-)












A képek bárki számára jó inspirációk lehetnek, ezt tudjuk. A legfontosabb viszont az, hogy Te mit teszel még bele, mit teszel még hozzá, hogy egyedi legyen. Hiszen nincs két egyforma vidéki stílus.


fotó: Madame Provence





Nincsenek megjegyzések: