****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. augusztus 27., hétfő

Újra itthon és a blog halad tovább



Újra itthon. Mától újra VIGYÁZZ, KÉSZ és folytatódik a Hungarian Provence blog.
 

Én nagyon jól kipihentem magam az egy hetes nyaralás alatt, azért szépeket is láttunk. Szlovén és olasz határokon kalandoztunk. Hoztam egy képet a szállásunkról. Közel 600 fotó készült az egy hét alatt, majd igyekszem velük ....

SZÉP NAPOT KÍVÁNOK. Krisztina


Addig is pár kép:

 Castello di Miramare
Olaszország.


 Régi és megkopott olasz postaláda.


 Szállásunk. 




fotók: én és Mr. Provence


 
 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kriszti !
Isten hozott újra itthon,
kíváncsian várjuk a képeket.
Érdekes, most a postaláda
feliratát olvasva fedeztem fel,
a régen ismert szó jelentését
a casa /vagyis ház/kicsinyitett
változata cassetta./kazetta/
üdv. Zsuzsa