****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. május 8., kedd

Hungarian Provence életérzés - Most Te jössz. Játék!





(Ha a képre kattintasz, az nagyobb méretben megtekinthető.)


Mutasd meg, hogy milyen a Te Hungarian Provence életérzésed, és nyerj!


Szereted, olvasod a blogot? 
Tetszik a vidéki stílus?
Szeretsz stílusosan élni? 
Kedveled a blog hangulatát? Inspirál Téged? 

**********

Küldj saját fotót, verset, éneket vagy videót a neveddel és pár sorral,
május 9-25.-e között.

provence@citromail.hu 


A beérkezett életérzések közül a legtöbb szavazatot kapó győz. 


A szerencsés nyertes egy rózsás ajándékcsomagot nyer. 

**********


A nyereményt a Boróka Otthonbolt ajánlotta fel.


Jó, ha tudod, hogy Boróka új és nagyobb helyen várja vásárlóit.

1114 Budapest, Fadrusz u 12.


Nyitva-tartás:

H-P: 10-18:00
SZ: 9-13:00


Tel:  20/ 472-51-37



Az ajándékcsomag.


A csomag tartalma: 6 db-os Nesti Dante szappankészlet, rózsás papír tárolódoboz romantikus stílusban, IHR rózsás szalvéta csomag, rózsás textil sminktáska, szobaillatosító párnatornyocska. 

*****
A beérkezett képek: 

 32 szavazat
 Az én Provence-om, minden ami levendula:)))
A kép Kapolcson készült pár éve.
Szeretem a blog hangulatát.
 *

 101 szavazat

 A fotót a kertemben készítettem tavaly nyáron.
 *

 292 szavazat

 A fotó tavaly decemberben készült - teljesen spontán módon.

A két legjobb barátnőmmel beültünk forralt borozni és "karácsonyi ajándékként" az egyik barátnőm meglepett minket 1-1 szárított levendulacsokorral. A csokor az asztalon hevert, mellette tökéletes kompozícióban a forralt bor (vagy tea? :) mézzel és citrommal. Néhány percre sikerült elvonatkoztatnunk a főváros zajától és mindannyian átéltük a "Hungarian Provence" érzését.
*
 64 szavazat

A kép a mi kis lakásunkban készült, ahova próbálunk egyre több provance-i életérzést becsempészni.
*

 105 szavazat
 Imádom a lakberendezést,imádom csinosítani az otthonom,és imádok is itthon-otthon lenni!
Vonzódom a régi tárgyakhoz,és körül is veszem magam velük,legfőképp a csipkék ihletnek meg!
Virág kötelező a házban,sok kancsó,üvegecske áll rendelkezésre!
Szeretem a szépet,a szép házakat,kerteket, nézelődni,inspirálódni,bele szövöm saját életérzésembe!

Kedvenc gondolataimmal búcsúzom Tőled:

,,Az állandó változás, a folyamatos megújulás a titkom. Mindig van mit csinálni, és mindig akad egy olyan kis rész, ami csinosításra vár! A tárgyak folyamatosan vándorolnak szobáról- szobára, a hangulatomnak megfelelően. De ami állandó az a fehér, a rusztikus, a kopott ......mint az utam amin járok!!!"
*

344 szavazat - A NYERTES kép azaz életérzés Ritáé.
 
Az igazi vidéki élet érzését számomra a párommal együtt készített és általunk megálmodott épített
konyhánk nyújtja. Vidéki kisvárosban élünk, az igazi élmény számunkra a kertünk és a nagy,
közösségi lakókonyha, aminek egy kis részletével pályáznék. Három gyermekünk van, az estéink és
hétvégi ebédjeink itt zajlanak. Mi nagyon szeretjük!:)))
*

 13 szavazat

Már régóta visszatérő látogatója vagyok a nagyszerű blogodnak, nagyon szeretem. Az ízlésünk egy az egyben megegyezik, én is nagy Provence rajongó vagyok. Tavaly végre valóra vált a kb. 10 éves álmom, eljutottam Provence-ba levendulavirágzás idején. 3 hétig jártuk a csodálatos vidéket, szinte minden nap máshol aludtunk ... az autó tetején (erről csatolom a képet).
*
132 szavazat

A csatolt mini akvarellel szeretnék nevezni.

Tegnap este készítettem, édesanyámtól kaptam egy sk. romantikus sketchbook-ot, eklektikus lapokból fűzve és ez annak a nyitóoldalára került... A képet a múlt heti somogyi néhány nap ihlette, ahol hamisítatlan "provanszos":-) hangulatban "dolgozhattam" (rajztanfolyamot tartottam), nyaralhattam.
*



Köszönöm a részvételt. Gratulálok Ritának, aki a Borókás ajándékcsomag lett és

Rédey Máriának és Forgacs Fanninak is, akik fb-n szavaztak (és a több száz ember közül), a szerencse melléjük állt, és megnyerték az 1-1 db Hungarian Provence  hűtőmágnest.








Nincsenek megjegyzések: