****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. január 16., hétfő

Rusztikus lepény



Recept tőlem Krisztinától, tudjuk nem gasztroblog, de ...

Az úgy volt, hogy szombaton ez a lepényke készült ebédre. Az ihlet a Dolce Vita gasztroblogról származik.





Mindenből érzéssel használtam.

Hozzávalók:

Tejföl, levelestészta 500 gramm, lilahagyma, szalonna, sajt.




Kinyújtjuk a tésztát vékonyra, készítünk neki peremet. Én 4 nagyobb részre vágtam fel, legközelebb kisebbre fogom. Sütőpapíros tepsire tesszük őket. Megkenjük a tejföllel, rátesszük a reszelt sajtot, a feldarabolt szalonnát, és a hagymát. Én nem sóztam meg, mert a mi szalonánk enyhén sós volt.



Előmelegített sütőben (180-200 Celsius fokon) 20 percig sütjük.


Egyszerű, gyors és finom.










4 megjegyzés:

Fróni írta...

Nagyon guszta!!! Kisfiam kedvence! :)

Monika írta...

És: iszonyú éhes vagyok!!!!:)))))
Köszi a receptet!

Ágota-Lencsi Művek írta...

Jelentem, most sütöttem meg! Idézem a férjem: "ez állati jó, szeretlek!"
Szóval köszi a receptet!:)

Krisztina írta...

De jó Ágota. -) Örülök, és még a férjed is szeret.-)
Jó étvágyat,