****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. október 12., szerda

SZERETEM A MOSOLYOD



Ma egy szép dallal és annak klippjével érkeztem. 


Toszkán falucska, szűk utcák, kellemes idő, vidéki életérzés, bicikli. Szerelem.


Charlie Winston brit előadót eddig nem ismertem. A dal és a klip is nagyon tetszik. Az énekes tavaly kérte fel Audrey Tautou francia színésznőt, hogy szerepeljen ebben a zenei klippben. Úgy tűnik remek választás volt. A dal azóta is nagy sláger Európában.

A vieó rendezése, a ruhák, az érzelmek találóak. Éljen a romantika.  

Végezetül, eszembe jutott még valami. Én azt szeretem, ha minden Olvasóm mosolyog és boldog, hisz ne feledjétek egy életünk van csak.-) .... Látom, hogy mosolyogsz!!-)


SZÉP napot kívánok. Puszi. Krisztina








2 megjegyzés:

Tipitá írta...

Jó volt! Mosolygok!!Köszi!

Ildikó írta...

Nem rég találtam rád, de nagyon örülök neki! Szívet melengető a blogod! Köszi:))))