****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. augusztus 16., kedd

Blogtalálkozó a tv-ben is


Igaz szombaton volt, de azóta annyian írtok és kérdezitek, hogy ... mi volt, meg, hogy volt, hogy .....

A bajai TV tegnap este számolt be rólunk kedves résztvevők, akik ott voltatok. Még jó, hogy online is elérhető a műsor.

A találkozó még mindig bennem van, bár azóta már újabb munka és feladatok vártak/várnak rám, de nagyon jó visszanézni a fotókat (is). Igyekszem hamar megírni az én beszámolómat, már válogatom hozzá a fotókat. És jön majd egy giga összefoglaló is, ahol a többiek fotói szintén láthatóak lesznek.






A bajai TV beszámolója a híradóban a Hungarian Provence blogtalálkozóról. Egyenlőre ezen a linken lehet megnézni.



08:39 perctől





3 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönöm, hogy megnézhettem a találkozóról szóló kis Tv-s összefoglalót. Nagyon tetszik amit csinálsz. A Lakáskulturában olvastam a Blog-ról. Azóta rendszeresen megnézem. Én is vonzódom a vidéki stilushoz. Vallom, hogy nem kell messze menni, hogy hasonló dolgokat fedezzünk fel kishazánkban is.
Magam is készítek apróbb dolgokat pl. csuhéból babákat virágokat.

Gigike írta...

:) Nagyon jó...aranyosak vagytok a kisfilmben! Krisztina olyan kedves hangod van! Még csak most hallottam így "élőben".... Gratula a találkozóhoz!!!

éva írta...

Én is megnéztem,köszi