****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. július 20., szerda

Milyen a kreatív kenyér és a kalács? Most megtudhatod ...

Elképesztő kenyér és kalács formák, költemények Terikétől. Különös világ tárul elénk, ha megismerjők Őt és műveit. Kezdődjön a nap.....

Ezúton is üdvözöllek Terike, szép napot és sok alkotást kívánok még. Krisztina




"Üdvözlöm az olvasókat. Atkáriné Terike vagyok.

Nagymágocson Csongrád megyében élek családommal. 40 éves munkaviszony után végre itthon vagyok és kedvteléseimnek is élhetek. Szeretek sütkérezni, családom örömére Gyermekeim már kirepültek a fészekből, de azért juttatok nekik is a finomságokból. Kenyeret 2-3 naponként sütök, kalácsot 2-3 hetente. A kenyérre pengével rajzolom a mintákat. Csak a fantáziámra bízom, hogy mikor mit rajzolok. Akinek van egy pici kézügyessége, az nyugodtan próbálja ki! Az első inspiráló munkám egy motor-kalács volt fiam születésnapjára. Mindenkinek nagyon tetszett.




A jól bevált kenyér receptem a következő:

350 ml víz

50dkg liszt BL55

30dkg liszt BL80

4 evőkanál olaj

1 evőkanál ecet

1evőkanál cukor

3 kávéskanál só

2dkg élesztő



+ a kovász

A kovászt a sütés előtti napon kell elkészíteni.



Kovász készítése:

140ml víz

1 evőkanál olaj

½ kávéskanál só

2dkg élesztő












Szeretem az állatokat és vannak állatkáink. Legtöbb időt fotózással töltök a magam szórakozására, de remélem másoknak is örömet okozok a fotóimmal!

Köszönöm Krisztának a lehetőséget és boldog vagyok, ha sokan megnézik a szeretettel készített munkáimat! Nagyon tetszett az egyik blog társam írása, amiben nagyon őszintén leírta, hogy: ÁHÍTOM A DICSÉRETET! Megsúgom, én is!




Blogom: Kreatív kalácsok és gyönyörű állatok. http://szanter.blogspot.com/


Üdvözlettel: Terike"

 
 
 
 

2 megjegyzés:

marta írta...

Nagyon szép az amelyiken kalászok vannak mintázva....

Emese írta...

Nagyon szép és ízléses mindegyik, az embernek máris kedve támad a sütéshez :-)