****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. június 6., hétfő

"A lakberendezés mindent magában foglal, amit szeretek" - Interjú

„Az én nagy kedvencem még mindig H. Gabi, a falra festett nagy virágaival és a varázslatos képzeletével együtt! Le vagyok nyűgözve! :) Élmény volt! Köszönöm! További jó munkát a csapatnak!” – olvasom a közösségi oldalon. Nemrég indult a Szobaszerviz - A trend című lakber műsor, melyben 3 csinos designer hölgy varázsol újjá lakrészt vagy szobát. Én Hajdú Gabit zökkentettem ki a munkából, pár percre.


 Az interjú olvasása közben Gabi eddigi munkáiról láthattok képeket.




Gabi mik a visszajelzések a műsorral kapcsolatban? Hogyan fogadták a nézők ezt a hiánypótló műsort?

Még csak három adásunk ment le, de már alakul az állandó nézőtábor-:) A csapattal nagy szerencsém van, mind kitűnő emberek, lelkesen, szenvedélyből csináljuk mind ezt a műsort. Jó dolog látni, hogy amit kitaláltam 3 évvel ezelőtt, most életre kel a képernyőn, talán ez a legnagyobb siker.

 
Érzem, hogy Nálad is az van, hogy a munkád a hobbid is. Miért választottad a lakberendezői szakmát? Mi vonzott benne?

A lakberendezés mindent magában foglal, amit szeretek. Szépséget, harmóniát, - emberek, alkotás, színek, formák. Imádom a fantáziálás részét, és azt, mikor mindez felépül a valóságban, de a legjobb rész, mikor kész van minden, és a "lakó" boldogságát látom.

 
 


A műsor előtt is lakberrel foglalkoztál?

A műsor előtt ugyan azt csináltam, amit a műsorban, csak nem voltak ott kamerák-:) 10 éve vagyok a szakmában.










Nem fárasztó a forgatás és a sok munka? Elismerő, hogy Ti is akár megfogjátok az ecsetet vagy cipelitek a deszkákat.

A forgatások egy része mindig ugyanazon a helyszínen zajlik, az irodánkban., a többi pedig mindig máshol. A csapat elég nagy, mindenki csinál mást is ezen a műsoron kívül, tehát nem egyszerű a szervezés, de szeretünk együtt lenni, általában a humoré a főszerep. Ha kell, nagyon keményen dolgozunk, akár éjszakába menően is. Nagyon profi a társaság filmes része is!-:)


Ha nem forgatsz, akkor hogyan képzeljünk el egy Gabi napot?

Általában délelőtt otthon dolgozom, (számítógép, telefonok, vagy az épp futó építkezésekre megyek ki) napközben úton vagyok, van, hogy egy nap alatt városon belül megteszek vagy 80km-t. Este pedig sokszor megrendelőknél vagyok, hisz napközben nem érnek rá személyesen egyeztetni. Irodám egy ideje direkt nincs, inkább "házhoz" megyek, ezt jobban szeretik az ügyfeleim.












Mit érzel akkor, amikor belépsz egy átrendezésre váró szobába?

Mikor először meglátom a "feladatot" , mindig izgalomba jövök, minden új munka egy új lehetőség arra, hogy valami szépet, igazán a tulajdonosának valót készítsek.


Milyen stílusú a lakást képzeljünk el hozzád?
Az én lakásom leginkább eklektikus. Nem szeretem, mikor egy tér, lakáskatalógus szerű. Nekem az nem életszerű. Inkább szeretem az élet ízű-szagú dolgokat. Ebbe bele tartoznak a régi, családi vagy más személyes bútorok és a legtrendibb design tárgyak is. Ezek mind megtalálhatóak az én lakásomban.







 Szobaszerviz c. műsorból.





A Te eklektikus édes otthonodban melyik a kedvenc tárgyad?

Nincs kedvenc lakber tárgyam. Ez mindig változik. Én azt gondolom, amit csinálok, az alkalmazott művészet leginkább, tehát mindig valakinek, valamire készítem a terveimet, és az adott emberhez, helyzethez, funkcióhoz alakítom. Minden térben más és más épp a kedvenc tárgyam.


Miről álmodsz Te Gabi leányzó?

Álmaim, hát azok vannak-:) Szeretném már végre a saját házam tervezni, építeni...








Elutazol vagy magadra zárod az ajtót? Hogyan pihensz?
 
Számomra fontos az egyedüllét. Ez tulajdonképpen mindegy, hol történik, de úgy tudok a legjobban töltődni, pihenni. Persze társasággal is, de az egészen más. Az otthonom is szeretem, ott is ki tudok kapcsolódni, de számomra az igazi töltődés a tenger, a természet. Lenyűgöz.


A Provence szó hallatán milyen szobát terveznél, így most ízibe?

Halvány galambszürke falak, fehérített tölgy padló, a nyílászárók picit sötétebb szürkés-olajzöldesek, bútorok fából, kizárólag. Minden felületen érződik az idő nyoma, természetes anyagok, textilek. Én szembe mennék a virág mintával, inkább csíkos anyagokat használnék, zöldes, szürkés, olívazöldes árnyalatokat. Összességében egy levegős, de mégis otthonos, pasztell tér lenne levendula illattal-:)





Mit üzennél a Hungarian Provence blog olvasóinak?

A térnek és a minket körül vevő tárgyaknak ugyanúgy lelke van, tehát érdemes legalább olyan gondossággal választani, mint életünk párját-:) Hat ránk ahol, és ahogyan élünk, persze ez kölcsönhatás, és ez is, mint minden, leginkább rajtunk múlik.




(A fotókat Gabi küldte nekem az interjúhoz.)






Nincsenek megjegyzések: