****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. április 12., kedd

Mindenkit elvarázsol: Boróka Otthonbolt / Everyone enchant: Boróka Home Shop




Végre eljutottam a Borókába, Gabihoz.

Aki még nem tudja, az idei évtől a Boróka romantikus lakberendezési bolt lett a blog főszponzora.




Fontos a külső megjelenés. Szerintem ez is jól sikerült. Hívogató az üzlet.



Aki belép az üzletbe, egy lépcsővel találja szembe magát. Miután lemegy rajta, egy varázslatosan romantikus birodalomba találja magát. Tényleg minden van itt, ami pedig nincs, azt Gabi beszerzi.



Boróka, Gabi 3.dik gyermeke (azaz a kis boltocska) most volt 1 éves.





Beszélgetésünk közben a vevők is sorra érkeztek, akik már a közelgő Húsvét miatt vásároltak. Volt alkalmam Gabit megfigyelni a vevőkkel, és szerintem a vásárlók nem csak a szépséges tárgyak miatt térnek vissza. Gabi kedvessége, ötletessége és szeretete határtalan.

Lehet egész szombat délelőtt ott kellett volna lennem, mert nehezen bírtuk abbahagyni a beszélgetést.





Itt a szemtornát is gyakorolni lehet. Bárhova nézel, mindig feltűnik valami szépséges.



A közös fotó sem maradhatott el. A képen Gabi lánya, Anna is szerepel. Ő is aznap a boltban volt, és segített anyukájának. Jó üzletasszony lesz belőle.




 Körbenéztem a boltban vagy legalább tízszer. Mindent megnéztem alaposan. Az én választásom ezekre esett. Gyönyörű és igényes rózsás asztalterítő, Provence üvegcse, és egy virágos vállfa.




Tetszik Gabiban és a boltban az, hogy az egyediségre törekszik. Teli van tervekkel. Továbbá nem veti meg a kreatív alkotókat. Olyannyira nem, hogy egyre több kézműves szépséges termékei kaphatóak üzletében.

*****


Boróka Otthonbolt

Web:   http://www.borokaotthonbolt.hu/  ahol webshopot is találsz.







1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Épp tegnap rendeltem Tőlük pár levendulás dolgot, de a képek alapján úgy látom muszáj lesz elmennem személyesen is!! :)