****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. április 19., kedd

Laci: Te vagy a "motor" - interjú egy férfi Olvasómmal


 
Aki követi a blogot tudja, hogy kíváncsi természet vagyok. Magamból indulok ki. Szeretek megismerni új embereket interjúim által, és személyesen is, ha van rá mód. Ezeket pedig elhozom Nektek, Olvasóknak. A következő interjú érdekes és rendhagyó. Sallai Laci egy udvarias és kedves Olvasóm, aki szinte elsők között csatlakozott a blog olvasótáborához, anno. Kíváncsi voltam, Ő valójában mit gondol a blogról, mint pasi és milyen is Ő valójában. Nem csalódtam.-) Számomra fontosak az Olvasók és a véleményeik.



Laci, emlékszel még arra, hogyan találtál rá a Hungarian Provence oldalra?

Az oldalra ismerős által és egy kis kutakodás után találtam rá. Tavaly költöztem Budapestről egy vidéki házba, azóta érdeklődöm az ilyen tartalmú oldalak iránt. Mivel Pesten panelban laktam, nem igazán érdekeltek ezek a dolgok. Azt hiszem én még az elsők között voltam a csatlakozók közül és nagyon megörültem mikor olvasgatni kezdtem a blogodat.

Miért kezdted el követni a blogot, mi fogott meg benne?

Rendkívül tetszenek azok az ötletek, amik egyszerűek, könnyen megvalósíthatóak és szinte olyan tárgyakból, alapanyagokból készülnek, amiről az ember nem is gondolná, hogy „ilyenre képesek”. Ez nagyon megfogott. Nagyon szeretem a szép, mutatós, de egyszerű dolgokat. Nálad pedig ilyenekből találni bőven (hál’Istennek).

A blog olvasása véleményem szerint független nem szerint. Aki szereti a jó ötleteket, a kellemes társaságot, a jó hangulatot, az olvasni fogja, ha nő, ha férfi.

Van ami taszít a blogban? Csak őszintén.

Nem igazán tudnék Neked olyan dolgot, tényt mondani, ami taszítana, hiszen akkor nem lennék a rajongód és hűséges olvasód. Természetesen biztos vannak olyan emberek, akiknek ez az egész nem tetszik, de hát nem vagyunk egyformák. Őket meg biztos olyasmi érdekel, ami minket nem.


Volt már olyan dekor ötlet, amit a blogon olvastál és Te otthon tudtál hasznosítani?

A blogból már sok ötletet kipróbáltam, de egyet szeretnék kiemelni. Volt egy olyan, hogy használt téglákból alkottál egy remekművet Azt is kipróbáltam és nagy sikert aratott. Pont ezért is szeretem az oldalt! Ki gondolna ilyenre a téglákkal kapcsolatban?

Kialakult egy jó kis közösség a blogon, akik nem csak állandó olvasók, de egymással is megismerkednek. Te is tagja vagy.

Jó dolog a remek közösség. Itt tényleg kellemes és intelligens emberekkel találkozhatok. Ráadásul a hangulat is mindig tetszik, sokat viccelődünk, ami szerintem a komoly dogok mellett elengedhetetlen. Ahogy észrevettem ennek Te sem vagy az elrontója, aminek pluszban örülök.

Ennek hála sikerült is megismerkednem sok-sok jó és érdekes emberekkel, akikkel a mai napig tartom a kapcsolatot. Ugyan van olyan, akivel személyesen nem is találkoztam, de talán ez az a varázs, ami táplálja a kapcsolatunkat. Szeretem az embereket, szívesen meghallgatom őket, beszélgetek velük. Ilyen szempontból elég nyitott vagyok.

Mikor szoktál netezni általában?

Az internetezési szokásaim eltérőek, de inkább hajnalban, reggelente és délután. Mivel én mindig korán kelek, nekem ez a legmegfelelőbb időpont. Itt had dicsekedjek is, egyik nap például elnyertem az „abszolút korán kelő” címet az egyik oldalon. Pedig ez nekem semmi erőfeszítésembe nem került, csak tettem a dolgom. Persze ez sok mindentől függ, hiszen van olyan sűrű napom is, amikor nem jutok el a gépemhez.


Te miről olvasnál szívesen a blogban?

A blogodban továbbra is várom a jobbnál jobb és szebbnél szebb ötleteket, írásokat. Személy szerint, továbbra is a vidéki élettel, kertes házzal, dekorációkkal, díszítéssekkel kapcsolatos dolgokat szeretem. Bízom benne, hogy tudod tartani a tempót és továbbra is áradni fognak belőled a szép dolgok!

Mivel foglalkozol?

Ami engem illet, szakács a szakmám és abban is dolgozom. A sok tanulásnak és a folyamatos képzésnek köszönhetően mér a konyhafőnöki szintig jutottam. Talán ezért vagyunk „rokonlelkek”, hiszen ebben a szakmában is lehet szépeket alkotni és olyan ételeket készíteni, amivel más embereknek örömöt okozhatok. Talán ez az egyik legszebb dolog ebben a szakmában. Ugyan a tavalyi balesetem miatt még nem dolgozhatok, de már várom a visszatérést. Szerencsére ezért is van most ennyi időm, folyamatosan tudlak követni.

Mit csinálsz a szabadidődben?

Ezt a kényszerszabadságot megpróbálom az előnyömre fordítani és kitölteni olyan tevékenységekkel, amiket igazán szeretek. Elég sokrétű az érdeklődési köröm, szabadidőmben mostanában inkább a házzal és a kerttel foglalkozok. Próbálkozom új dolgokkal, kisebb-nagyobb sikerrel. Ezt most nagyon élvezem, hiszen Pesten a panelben ilyeneket nem lehetett csinálni. Ha olyan a kedvem, szívesen olvasok az interneten, de szeretem a könyveket is. Nem hazudok Neked, tévézni is szoktam, de ez elhanyagolható. Imádom a természetet és az állatokat. Szeretem az összes évszakot, csak meg kell találni bennük a saját varázsukat.

Mi a kedvenc ételed?

Tényleg nem vagyok válogatós, ha jó, mindent megeszek. Talán a spenótot nem annyira szeretem. Van egy régi jól bevált receptem, mustáros göngyölt pecsenye a neve, azt hiszem az a kedvencem. A főzéssel kapcsolatban annyit, hogy aki válogat a főznivalók között, az ne válassza ezt a szakmát. Szeretni kell, és akkor nem létezik olyan, hogy válogatok az ételek megfőzésével kapcsolatban.

Kíváncsiságból. Te milyen ételt készítenél a blogtalálkozóra?

A találkozóra valami különlegeset készítenék, természetesen ez legyen az én titkom. Persze itt tudnom kellene azt is, hogy milyen emberek lennének a vendégek, hiszen ilyen alkalmakkor figyelembe kell venni mindenkinek az ízlésvilágát.

Te mit kérdeznél Tőlem?

Veled kapcsolatban szívesen olvasnék egy picit többet a magánéletedről. Te hogyan osztod be az idődet? Miből veszed ezt a rengeteg energiát, hiszen mégis csak Te vagy a „motor”? Ahogy nézni szoktam, folyamatosan nő a rajongótáborod, hogyan tudod ezt szinkronban tartani a családi életeddel?


Nincsenek megjegyzések: