****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. január 22., szombat

A téglát bírod? / Make a Brick Succulent Planter/Candle Holder




Tégla, kint és bent. Nem csak építkezésekhez, nem csak  rusztikus falak burkolásához ...

Én nagyon szeretem a régi bontott téglákat, na meg a pecsétest is. -)


Most egy tégla asztaldísz, virág-és gyertyatartó következik.


Neked tetszik?




Jó tanács.

A tégla másik felét rögzítsd le, amikor fúrod.
Fúrás közben  20 másodpercenként spriccelj vizet a téglára, hogy hűtsed (hisz az a fúrás következtében  felmelegszik).









2 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves férjem mondja, hogy ezt a villanyszerelők által használt dobozmaróval lehet nagyon hatékonyan és szépen kialakítani. Nekünk persze van olyanunk is, talán sikerül rábeszélnem, h csináljon egyet nekem. Én csak kőrózsákat teszek majd bele! Nagyon jó idea!!!

Krisztina írta...

Fotót küldj ám. Igen ezen én is gondolkodtam már, hogy vmi spec. szerszám kell.