****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. december 16., csütörtök

Élnél benne?: Dirty Dancing / Living In: Dirty Dancing














Baby, Johnny, 1963, nyaralás, piszkos táncok, remek slágerek.

Imádom a filmeket, és nekem is van top10-es listám. Ez a film is rajta van. A mai napig szívesen megnézem és gondolom ezzel nem csak én vagyok így.

Az összes betétdalt és táncot szeretem, ismerem, tudom. Én most valamiért, Dirty Dancing lázban égek újra. Amerikában éppen az ünnepekre jön ki a Dirty Dancing Fitness Dvd is. Melyen természetesen szakemberekkel tanulhatjuk meg a filmbéli táncokat. A szórakozás mellett pedig remek a mozgás a testünknek is.

Neked melyik a kedvenc jeleneted a filmből?
Főleg lányok nézték ezt meg vagy a fiúk is?











A Kellerman Fogadó a filmben, ami a valóságban is létezik, Virginiában.
A neve Mountain Lake Resort . A hely egész évben várja a pihenni vágyókat, fel a hegyekbe.


















Nincsenek megjegyzések: