****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. október 17., vasárnap

Ti küldtétek - őszi ajtódísz / You send - autumn door decor

Mint bloggert, mint lakber fan-t, ... szóval engem mindig örömmel tölt el, amikor a blogom által valamelyik ötletet a magatok ízlésére formálva megvalósítjátok. Ezért érdemes ezt csinálni, meg azért is, mert ezt a blogot Veletek együtt szeretem szerkeszteni, KÖZÖSEN. Már-már olyanok vagyunk, mint egy nagy család. Sok olvasó és facbookos ismerős... szuper dolog ez. Főleg, hogy sok új baráttal is gazdagodtam, és remélem engem is a szívetekbe zártatok már.-)


Pár napja szó volt ill mutattam egy ajtódíszt, egy egyszerű kis ajtódekort.
 
 
Ilus és Mammka kapott is az alkalmon, egyszóval nem tétlenkedtek, csak szimplán kedvet kaptak, nézzétek csak:
Ilus:

"Tetszett nekem az őszi ajtódísz a blogodban,és a 'fészbúkon' el is loptam az 5letet!
Nos,egy öreg metszőollóm menekült így meg a kukától :) 
Nagyon szépen köszönöm,ha úgy ítéled meg,helyet kaphat Nálad a fotós kincstáradban!"
 
 
 
 
 
 Mammka verziója:




Ti se habozzatok, ha van saját kreálmányotok, alkotásotok ami a bloghoz is megy, ill. a blog inspirálta, küldjétek el. Továbbá újra lehet küldeni country, rusztikus saját házakról fotókat, élményeket.



5 megjegyzés:

Mor til 4årig írta...

Most egy kicsit beindítottátok a fantáziámat... nem is csak most, hát mindig!! ;)

3Gracia írta...

Ilus, Mammka, ügyik vagytok, jól sikerültek az ajtódíszek!!!

Monika írta...

Ilus! Az az anyagmasni nagyon jól feldobja,nagyon ügyes vagy!
Valami az enyémről még hiányzik,nem tudom miért érzem,hogy nem az igazi.....
Gondolkozom és ha készül másmilyen,mutatom.:)

Krisztina írta...

Mártiii-) hajráááá,

Mammka, ne légy elégedetlen-))

Monika írta...

Hát mit csináljak,ha érzem,hogy nem az igazi?:)
Egyébként már eszembejutott egy másik verzió.:)
Talán ma lesz időm elkészíteni és fotózni.Bár addigra sötét lesz....