****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. szeptember 18., szombat

Interjú velem és a blogról a koos.hu -n / Interview about me and my blog in koos.hu

Vannak olyan helyek és életformák, amik azonnal megfogják az embert és azt kívánja, bárcsak ott élhetne, azon a környéken, azokkal az emberekkel, azzal az életstílussal. Megvallom őszintén magam is így vagyok ezzel, ezért is örültem meg, amikor felfedeztem Beck Krisztina blogját a Hungarian Provence-t.
Mit érdemes tudni Rólad?
Szervező és kreatív típus vagyok. Lételemem. Legyen az blog, esküvő, utazás. Én megszervezem, koordinálom. Már barátok részére is. Egyszóval teszek-veszek, intézkedek.
Mi a bloggal a célod, küldetésed?
Hazai, francia és olasz: country-rusztika lakber, dekoráció, hangulat, ötlet, stílus, vidék, kulinária. Erről szól a blog. Ezekben a témákban szeretek én elmélyedni és böngészni meg írogatni, és ezekkel szórakoztatni olvasóimat. Ahogy a Magyar Vidék magazinban Dorián írta: „Fertőző provencei életérzés a Dél-Dunántúlról. Vidéken is élhet stílusosan az ember.”

Bővebben:  http://koos.hu/2010/09/18/meb-71-hungarian-provence/

Nincsenek megjegyzések: