****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. július 9., péntek

Helyzetjelentés / Report

Sziasztok!


Pár sorban, hogy mizújs velem mostanság.

Megjelent a Veranda magazin újabb száma benne az én cikkem Romantika fehérben címmel, és egy másik kedves ismerősőmék is benne vannak. Ők a Villa Fiore. Tessék őket is elolvasni. Kicsit nosztalgiázom most és majd (is), mert mi tavaly szeptemberben voltunk náluk először. Zsuzsiékkal azóta is tartom a kapcsolatot. (És jön majd extra riport és cikk is hamarosan de, hogy mi az? maradjon addig titok)

A facebook mánia engem is elragadott, ahogy jó pár hete egyszer Évi (Byme) írta, ez függőséget okoz. Hát igaza volt. Aki még nem lájkolt vagy nem rajong a facebookon az, ha tud, jöjjön és jelöljön be, szeretettel várom. Visszatérve a facre, rövid idő alatt elég sok rajngó lett, amit ezúton is köszönök. De ez nem csak erre jó, hanem arra, hogy én pl. új embereket és kapcsolatokat ismertem meg.

Jé, lassan azt nézem, ez a bejegyzés egy levéllé fajul. Ez jó, mert nem szeretek levelet írni.-)

És a másik fő dolog a blog életében.... Már csak pár nap és itt az első blogszülinap. És játék és sok minden más. Jujj még én is izgulok.-))

Puszi mindnekinek. Kellemes 7végét.


Krisztina

2 megjegyzés:

Monika írta...

Éppen nézegettem az újságosnál,hogy Veranda,akkor kriszti...meg kéne venni...:) Máma ez meg is fog történni.
A Facebooknak egyenlőre ellenállok.:)

Krisztina írta...

szia Mammka,

hogy haladtok a felújítással?

hát köszike, aranyos vagy, amúgy sok szép más is van még az újságban-)

facebook téma: én is ellenálltam neki, de aztán beadtam a derekam és nem bántam meg, a sok rajongó és a sok új ember meg kapcsolat pótolhatatlan...-)