****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. július 31., szombat

Antik izgatás korhatár nélkül -)) / Antique stimulation without age

Antik tárgyak, örökség, múlt. Tudom nem csak én vagyok úgy, hogy szeretem a régiségeket. A legjobb az, ha valaki úgy örökli őket, és családról családra száll.
(És most elárulok egy titkot. Mivel egyik előző életemben éltem én már a XII.sz.-ban is, így naná, hogy vonzódom az ó-ó tárgyakhoz. Csak sajnos abból a korból nem tudtam semmit magammal hozni.)
Most jöjjön sok-sok kép, betelni alig lehet velük, közben pedig ötletet is adnak.



Kívánom, hogy legyenek inspirálóak a képek. Neked melyik tetszik?











5 megjegyzés:

Bodzás Vendégház írta...

Hú, a könyvek!
Én az üvegbura alá biztos, hogy kecskesajtot tennék csipeszek helyett...!

Krisztina írta...

szia,

igen azt is lehet, konyhába mondjuk igen sejtem hogy a kecskesajt menne-)

nekem a hoszsú üvegbúra alatt lévő könyvek tetszenek

Regi írta...

Húúú, én választani sem tudok! :)

Krisztina írta...

hét nem könnyű a választás, én máris kaptam pár inspirációt a képek láttán

Kőrösi Mercédesz írta...

A homokos-üveges-mécseses, a szárított-hortenziás-képkeretes, a régi-fényképes-üveges - csuda hangulatosak!