****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. január 20., szerda

Vitaindító: Van a hálódban TV? / Do you have TV in your bedroom?




Igen, nem, miért?





Nekünk nincs tv-nk a hálóban. Ad 1: nem ott van az életterünk. Ad 2: szerintem hálóban nem egészséges a tv, mert oda csak aludni járunk.

Szakértők szerint nem való a hálba tv. Számos embernek mégis kell az elalváshoz háttérzajnak...

TI mit gondoltok erről? Lehet kommentelni...-))




(Nem tudom miért ír aláhúzva most, mert én ilyet nem jelöltem be, de ez most már így marad.)


Fő kép:
http://www.countryliving.com/homes/how-to-get-the-look/bedroom-designs-2008?click=img_sr

8 megjegyzés:

Monika írta...

Nekünk nincsen és nem is akarok! Férjem időnként próbálkozott, de sikerült meggyőznöm.
Nem egészséges.Az a nyugalom szigete,mármint a hálószoba, a TV pedig nem azt sugározza.
Vita forrása is lehet,hiszen az egyik fél aludni szeretene, de a vibráló fénytől,meg a hangtól a másik nem tud.

Névtelen írta...

Nálam sincs, csak a nappaliban. S egy kicsit tovább megyek: a fiam szobájában sincs. Csak a nappaliban van egy átlagos méretű 10 éves Philips TV. Minek legyen mindenhol? Én is jobb szeretek pihenni, aludni, olvasni tv, illetve háttérzaj nélkül. Azt sem értem, hogyan tudja magát igazán kipihenni valaki, ha csak háttérzajra képes elaludni. Szerintem sehogy. Sőt! Szerintem idegesebb lesz, vibrál, nem bír megnyugodni.

Krisztina írta...

igen és ettől v. ettől függetlenül is esetleg rosszat álmodik valaki,

akkor eddig mindenki arra szavaz hogy nem kell tv a hálóba?

szepyke írta...

Van a hálóban tévé, de decemberben beejtettem a távirányítóját az ágy mögé. Azóta csak szobadísz és érdekes, de nem hiányzik. Ezt nem hittem volna!:)

Krisztina írta...

Szepyke, ez komoly? ügyes vagy,a sors akarta így talán-)üdv a klubban

Kriszta írta...

Sziasztok. Nálunk bent volt, sok évig, aztán (hipp-hopp, olyan 10 év után??) rájöttem mennyire gyűlölöm, és akkor kihoztuk - csak azt nem értem miért nem évekkel hamarabb.

Krisztina, az Art & Décoration szerintem is egyik legjobb ami létezik :)

Gitta Bry írta...

Sziasztok! Bőven elég a tévé a nappaliban, a háló a nyugalom és csend szigete (főleg, ha nincsenek itthon a gyerekek...). :))
A gyerkőcök néha pedzegetik, hogy nekik mikor lesz tévéjük a szobájukban, de csalódnak, mert nem engedjük. A gyerekszoba funkciója ugyan nem csak az alvásra korlátozódik, de akkor is, ne tévézzenek annyit.

Krisztina írta...

lilakávé, nem azon bánkódj h nem előbb ... és köszi h benéztél

én is nagyon szeretem az A&D-t-)az egyik legjobb,


Brigi!

hát igen, a sok tv nézés sztem senkinek sem jó, megölhet társas kapcs-kat is, és a gyerekeknek sem jó mert nagyon megszokják