****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. január 24., vasárnap

Ez történt a 7végén / This was the weekend




Nagyon jó 7végén vagyok túl. Remélem Nektek is jól telt ...

Voltunk színházban (aki ismer, v. nézi a blogot az tudja, hogy nagy színház fan vagyok) a Víg Özvegy nagyoperettet néztük, premierben. A darab víg volt, vicces és vidám. Fenntartásaim voltak azért, mielőtt beültünk volna. De kellemesen csalódtam.

Az ének: 5.
Díszlet: 5.
Rendezés: 5. (naná, mert Znamenák)
Színészek: 5.

Gróf Damilót Homonnay Zsolt játszotta. Az első felvonás első perceiben (amikor az ő első belépője van), amikor bejött a színpadra, még meg sem szólalt, de már tapsolt a közönség.

Szóval nekem nagyon tetszett.



Szombaton újra láttam a keresztlányom, már 9 hónapos, lassan egy éves lesz. Volt etetés és játék is. De előtte beugrottunk kedvenc helyemre a Mc Caféba ( ha már Starbucks nincs!) egy kávéra és egy sütire a férjemmel. Aztán délután moziba mentünk Sógorékkal az Avatarra. Nekem nem tetszett. De a fiúknak igen. (Volt poén is: mert a sok reklám után, amikor elindult a film nem a Avatart tették be, hanem a Toy Story 2-t.)




Ma pedig egyik kedvenc barátnőmmel, Lillával voltunk délután kávézni és persze beszélgetni egy jót. Nem azért mert ő is olvassa a blogot (mert tudom hogy olvassa, és nagyon szereti is), de Lillát nagyon szeretem. Annyira egy hullámhosszon vagyunk. Képesek vagyunk órákig beszélgetni úgy, hogy az idő teljesen megszűnik... igaz Lilla?

(Most már ideje Neked is regisztrálni, hogy tudj hoszzászólni...-))





http://www.csiky.hu/eloadas/eloadas/Vig_ozvegy



Nincsenek megjegyzések: