****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. január 26., kedd

Blogdíj 3x / Blog award 3x times




Blogdíjat kaptam Ninától ( http://xszemkozt.blogspot.com/2010/01/beatrix-potter-quaker-sampler-8.html ) pár perce.

Azért lepett meg a dolog, mert egyszer-kétszer voltam már az Ő blogján, de kontakt még nem volt köztünk. Nagyon jól esik, hogy gondolt rám, igazán remek egyéniség lehet.

Köszönöm! Ez a 3dik díjam, pedig csak tavaly júliusban kezdtem a blogolást. Ez azt jelenti, hogy tetszik Nektek a blogom, és az amit képviselek. -)


Továbbadnám:

Frederica-nak ( http://sweet-as-a-candy.blogspot.com/ )






6 megjegyzés:

Nina írta...

Persze, hogy tetszik a blogod sokunknak! Nagyszerű dolgokról írsz, gyönyörű képeket mutatsz, nem utolsósorban isteni ötleteid vannak, márcsak a házatokat elnézve... Szóval ez a minimum :)

Krisztina írta...

áá itt vagy online, de jó-)

na ezért érdemes írni és csinálni, amikor ilyeneket kap az ember, köszi,

nekem pedig nagyon tetszenek a keresztszemes munkáid, lehet vásárolni is belőlük? nekem ehhez nincs türelmem.... hogy ilyeneket készítsek, se időm, se kézügyességem,

francescashabbyhome írta...

So Beautiful!!!!!!!
Cheers Fra.

Krisztina írta...

Thanks Fra,

FEDERICA írta...

Thanks sooo much darling! You made my day!
Best wishes
Federica

Krisztina írta...

oh girl, your so lovely, your welcome