****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2009. december 17., csütörtök

És a nyertes... / And the winner is ...

ZSUZSI.

Gratulálok Neki. A többieknek meg köszönöm, hogy játszottak. Jövőre is tervezmék még ilyet.

Kérlek, írj emailt, hova küldjem stb...., mert szeretném még holnap feladni, hogy jövő7en odaérjen a fa alá.-)

Igyekezetem videon rögzíteni a sorsolást, nehézkes volt de összejött. Remélem mindenkinél megnézhető.

Nyeremény: http://hungarianprovence.blogspot.com/2009/11/jatek-game.html

A profi videós-) a párom volt. Köszönöm neki. -)

6 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

Jaj, ezt el sem hiszem :D írok mélt! nagyon köszi :)*

Monika írta...

Micsoda profi sorsolás!!!!:)
Gratulálok Zsuzsinak!!!!!

Krisztina írta...

Zsuzsi,

szívesen, nincs mit, a szerencse tehet az egészről-))


Mammka,

köszi igyekeztem-)

Lonci (Győr) írta...

Gratulálok a nyertesnek:-))) Mostanában azért nem panaszkodhatsz!

idi írta...

Nagy gratula a nyertesnek.
Kriszti neked meg köszönjük a lehetőséget.
Sajnos képet nem tudtam küldeni,de valamikor majd megejtem,de szerintem már csak jövőre.

Kívánok neked Nagyon Kellemes és Békés Ünnepeket.edith

Krisztina írta...

Szia Idi,

köszi igyekszem, jövőre is akarok vmi játékot majd-)

sebaj, mondtam h akkor küldöd amikor van időd és kedved,

Neked is boldog ünnepeket