****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. június 10., péntek

Amikor a hóhért akasztják, avagy ki lakik a Hungarian Provence név mögött?

Ki lakik a Hungarian Provence név mögött?
Adott egy lány, aki szereti a levendulát, ez nem kérdés..
Az viszont annál inkább, hogy miért és hogyan alakított ki egy mára már sokak által ismert
és szeretett személyes "márkát"?
Javarészt ennek jártam utána legutóbb, jöjjenek tehát a nem szokványos kérdések és
válaszok!
Ezúttal Krisztivel beszélgettünk:

-Mit jelent számodra a "kincs" kifejezés?

Számomra már maga a szó is izgalmat rejt. Imádom a kincseket. Legyen az a kincs a
bolhapiacon vagy a saját otthonomban. Kiskoromban is voltak, apróságokra gondolok, de
akkoriban nagy szó volt saját magam számára. Ezeket dobozokba raktam, néha elővettem,
aztán vissza, szóval vigyáztam rájuk (itt gyűjteményre vagy kisebb ajándékokra gondolok).
Ha nem tárgyként nézem a kincs szót, akkor természetesen a családom, a párom és az
életem is egy kincs. Próbálok pozitívan gondolkodni. Persze nekem is vannak rossz napjaim,
de a blog mindenért kárpótol. A múltkor mondta az egyik barátnőm, hogy eleinte nagyon
elbújtam a blog mögé. Ez részben tudatos volt. Én nem vagyok egy magamutogatós és
harsány ember.

Van, aki számára az én blogom a kincs. Sokan így gondolják. Megtisztelő. Szeretem a szép
dolgokat és ügyelek arra, hogy ebből Ti olvasók se maradjatok ki. Júliusban két éves lesz az
oldal (augusztusban meg blogtali). Szerintem már sokan megismertek ebben a két évben,
tudják milyen vagyok. Szeretnek az Olvasók és én is őket. Hihetetlen dolog ez. Szinte már
családias a hangulat.
(Jó volt nosztalgiázni, régi fotókat keresni. Még két exkluzív kép vár Rátok, ha kattintotok.)

Nincsenek megjegyzések: