****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2010. március 28., vasárnap

Napsütés, vasárnap és a fáradtság / Sunshine, sunday and a little bit of tired




Nem tűntem el csak sok minden történt velem mostanában.

Végre jó idő van , itt a tavasz. Süt a nap is legtöbbször. Ezek már jó jelek, hogy teljesen tavasz van. Kicsit fáradt vagyok, de örülnöm kellene, mert nagy dolgok történtek a héten. De sok izgalom is volt, és az is kiveszi az emberből az erőt, nem igaz?

Találtam most így a bloggolás alatt pár képet, ezeket megmutatom Nektek.

Közben vettünk két biciklit is (ismerős által kiselejtezés alkalmából), amit csak fel kell tunningolni, és már lehet is tekerni vele. Tök jó. Ezer éves nem bicajoztam (utoljára talán 13éves koromban kb).

Megyek pihenni, hisz holnap hétfő és kezdődik egy újabb hét.Na meg a munka, ami most elég sok.










http://pureshabby.blogspot.com




5 megjegyzés:

Belinda írta...

Csodálatos, amilyen tudatosan bánik a színekkel.

Gabi írta...

A kedvenceim ezek a képek!Gyönyörűek!
Azt hittem, hogy valami rossz történt Veled, mert sokáig nem írtál!

jutka írta...

Elvezem olvasni mondanivalodat a szep kepekkel egyutt.

Krisztina írta...

Köszi Jutka aranyos vagy.

Krisztina írta...

Gabi! Nagyon elvagyok havazva sajnos de igyekszem pótolni elmaradásaimat.